دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی سولسشر هم نظر ستاره انگلیسی را تغییر نداد

جدایی سولسشر هم نظر ستاره انگلیسی را تغییر نداد

با وجود جدایی اوله گنار سولسشر از منچستریونایتد ستاره انگلیسی این تیم یعنی جسی لینگارد همچنان خواهان جدایی از این تیم است.

به گزارش ورزش، جسی لینگارد در تابستان اخیر و بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل فوق‌العاده در وستهام از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. اگرچه در این بین شایعاتی پیرامون جدایی ستاره انگلیسی از جمع شیاطین سرخ نیز وجود داشت و حتی گفته شد که وستهام خواهان جذب این بازیکن است اما نهایتاً هرطور که بود لینگارد در اولدترافورد ماندگار شد. 

اگرچه وینگر انگلیسی تا به اینجای فصل عملکرد بدی در ترکیب شیاطین سرخ ارائه نداده اما با توجه به ترافیک بالای خط حمله این تیم، او نتوانسته بازی های زیادی انجام دهد و عموما نیمکت‌نشین بوده است؛موضوعی که شایعات زیادی را پیرامون جدایی احتمالی لینگارد به وجود آورده است.

جدایی سولسشر هم نظر ستاره انگلیسی را تغییر نداد

چند بازیکن از قبیل آنتونی مارسیال و دونی فن دبیک این امید را پیدا کرده‌اند که بعد از جدایی سولسشر بیشتر در ترکیب منچستر یونایتد به میدان بروند اما به نظر می‌رسد که ماجرا در مورد جسی لینگارد کاملاً متفاوت است. بر اساس گزارشی که دیلی‌میل منتشر کرده، برکناری سرمربی نروژی شیاطین سرخ نیز نظر لینگارد را تغییر نداده و همچنان به دنبال جدایی از یونایتد در نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود. در واقع ستاره انگلیسی معتقد است که در ادامه فصل نیز فرصتی برای حضور در ترکیب یونایتد به او نخواهد رسید و بهتر است در همین زمستان از این تیم جدا شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋