دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احمدی: بعد 8 سال لیگ یک،لیگ برتری شدم

گلزن فجر تقدیم به شیراز و هم تیمی‌ها؛ احمدی: بعد 8 سال لیگ یک،لیگ برتری شدم؛ فجر دومین پیروزی اش در لیگ بیست و یکم را با گل میلاد احمدی ثبت کرد.

احمدی: بعد 8 سال لیگ یک،لیگ برتری شدم

به گزارش ورزش، این گلی بود برای ثبت یک نتیجه غافلگیرکننده و از دست رفتن صدرنشینی پیکان تا فجر برای سومین هفته روی دور خوشی باشد. میلاد که خوشحال و در حال شکرگذاری است ، در این باره می‌گوید : خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق مهم رخ داده.تیم پیکان یکی از مدعیان امسال و یک تیم جوان و یکدست است. به نظر من تا آخر فصل برای آنها این موضوع ادامه دارد و با این شکست چیزی از ارزش هایشان کم نمی شود. خیلی هم به دروازه ما فشار آوردند و کلاً خوب بودند ولی خدا را شکر توانستیم  با انجام یک بازی منطقی به پیروزی برسیم.


میلاد درباره این گل سه امتیازی می‌گوید:  خیلی خوشحالم که اولین گل لیگ برترم را با پیراهن فجر  به ثمر رساندم. تقریبا هشت سال در لیگ یک بودم و اولین سال حضورم در لیگ برتر است انشالله این گل زدن ادامه دار باشد.


احمدی در مورد عملکرد خوب فجرسپاسی با توجه به اینکه تازه امسال به لیگ برتر صعود کرده و با مشکلات مالی و جذب سرباز های لیگ تیمش را جمع کرده توضیح داد: اسکلت سال گذشته تیم ما حفظ شد چون بهترین های لیگ یک دور هم جمع شده بودند و تیم را بالا آوردند و چند بازیکن سرباز خیلی خوب هم گرفتیم و به نظرم در دو بازی اول روی بدشانسی امتیاز گرفتیم زیرا مربیان حریف هم به عملکرد خوب ما اشاره کردند ولی فوتبال است و از این اتفاقات پیش می آید اما در بازی سوم آن اعتماد به نفس لازم را به دست آوردیم چون اکثر بازیکنان ما سال اولی است که در لیگ برتر بازی می کنند و خدا را شکر که از هفته سوم خوب کار و نتایج مورد نظرمان را کسب کردیم و مطمئنم این نتایج ادامه دار است و همه اینها در حالی است که قرارداد بازیکنان تیم ما شاید نصف بازیکنان تیم های دیگر باشد و یک دست و یکدل بودن  تیم ما باعث شده این نتایج را کسب کنیم.

احمدی: بعد 8 سال لیگ یک،لیگ برتری شدم

عکس یادگاری بازیکنان فجر پس از پیروزی بزرگ مقابل پیکان در روز جمعه


هافبک هجومی فجرسپاسی در مورد دیدار پیش رو با سپاهان گفت:  سپاهان هرسال مدعی لیگ است و بازی سختی محسوب می شود ولی ما هم ثابت کردیم در بازی‌های بزرگ بهتر هستیم مخصوصا در بازی هایی که در شیراز برگزار می شود. ما کار را برای تیم‌های مدعی سخت می‌کنیم ؛درست عین بازی استقلال که واقعا با تمام توان و انگیزه کار کردیم. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم قطعا خوب کار خواهیم کرد. 


احمدی یادآور شد: این برد را به هواداران تقدیم می کنم. انشاالله امسال بتوانیم با کسب نتایج خوب خوشحال شان کنیم. بعد از ۸,۹ سال است که این تیم به لیگ برتر آمده و حق مردم شیراز است که تیمی در لیگ برتر داشته باشند که بتوانند به آن افتخار کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋