دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موضع گیری تند یحیی درباره برنامه لیگ برتر

این وضعیت برای بازیکنان خطرناک است؛ موضع‌گیری تند یحیی درباره برنامه لیگ برتر؛ سرمربی تیم پرسپولیس از وضعیت برنامه ریزی لیگ برتر انتقاد کرد و گفت که سازمان لیگ باید در این باره پاسخگو باشد.

موضع‌گیری تند یحیی درباره برنامه لیگ برتر

به گزارش ورزش، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان علیه برنامه ریزی سازمان لیگ صحبت کرد و گفت که تیمش بدون تمرین با ملی پوشان به استقبال این بازی حساس رفته است.

او همچنین با اشاره به حضور دیرهنگام بازیکنان ملی پوش گفت که تعامل تیم ملی با باشگاه ها یک طرفه است. یحیی گل‌محمدی در این نشست خبری اظهار داشت که تیمش در آینده روند بهتری خواهد داشت و این نتایج جبران می‌شوند.

صحبتهای سرمربی پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

* فرصت های خوب زیادی داشتیم


در مجموع بازی جذابی بود و هر دو تیم بازی تماشایی و خوبی را انجام دادند. می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و کار خود را راحت تر کنیم اما نتوانستیم از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. حریف هم بازی هجومی و خوبی ارائه داد در مجموع بازی تماشاگرپسندی بود و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم شرایط برای ما خیلی بهتر می‌شد زیرا فرصت‌های خوب و موقعیت‌های ایستگاهی زیادی داشتیم.

* امیدوارم این نتایج را جبران کنیم


در زمین حریف به فرصت‌های زیادی رسیدیم برای هر دو تیم مسابقه سنگینی بود و ان‌شاءالله بتوانیم این نتیجه را در دیدار آینده جبران کنیم راه سختی پیش‌رو داریم و تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند حمایت و انرژی مثبت دادن به تیم است.

* بی احتیاطی یعنی پنالتی


وقتی چنین صحنه‌ای اتفاق می‌افتد و دروازه‌بان بی‌احتیاطی می‌کند قطعا پنالتی است دیگر چه بگویم.

* مقابل پرسپولیس با 200 درصد توان بازی می‌کنند


اگر در همه دیدارها مثل امروز با جان و دل بازی کنند می‌توانند جزو 5، 6 تیم برتر لیگ باشند. در دیدارهای قبلی که از مس دیدیم این تیم کیفیت پایین‌تری داشت تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با 200 درصد توان خود بازی می‌کنند مس هم بازی خوبی انجام داد بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را کردند اما مشکلاتی هم داشتیم.

* ملی پوشان ما تمرین نداشتند


هیچ تمرینی با بازیکنان ملی‌پوش خود نداشتیم متأسفانه برنامه‌ریزی سازمان لیگ خیلی فشرده بود حتی برای بازیکنان ملی هم این برنامه خطرناک است نمی‌دانم دلیل این برنامه‌ریزی چیست اما اطمینان دارم هر تیمی جای پرسپولیس بود این برنامه را تغییر می‌دادند التماس کردیم دست کم بازی با مس را یکروز جابه‌جا کنند زیرا سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و بیشترین بازیکنان تیم ملی از پرسپولیس بودند.

* تعامل باشگاه و تیم ملی یک طرفه است


آنها پس از بازگشت از تیم ملی با ما تمرینی نداشتند وحید امیری حتی درد عضلانی داشت ترابی و سرلک هم برای تیم ملی بازی نکرده و با ما هم تمرینی انجام ندادند.تعامل بین باشگاه ما و تیم ملی یکطرفه شده است و این تعامل فقط از طرف پرسپولیس ارائه می‌شود. متأسفانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی مسابقات هیچ همکاری با ما ندارند.

* سازمان لیگ باید پاسخ این سوال را بدهد


بهترین بازیکنان ما در تیم ملی هستند وحید امیری هم در دو دیدار اخیر بهترین بازیکن تیم ملی بود. چرا ما نباید از وی که یکی از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی است استفاده کنیم؟ امیدوارم سهیل مهدی نسبت به این مسأله جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

* مشکلات زیرساختی در فوتبال ما زیاد است


ما از رفسنجان به سرچشمه آمدیم زمین بازی کیفیت بدی نداشت و در مجموع خوب بود.مشکلات زیرساختی در فوتبال ما خیلی زیاد است اما باید با این موضوع کنار بیاییم و از آن رد شویم البته باید فکری اساسی برای امکانات و زیرساخت باشگاه‌ها انجام شود. متأسفانه سال به سال این موضوع نادیده گرفته شده و شرایط از لحاظ امکانات بدتر می‌شود.

* خارجی خریدیم اما نمی‌توانیم استفاده کنیم


این سوال (پنجره نقل و انتقالاتی) را باید از باشگاه بپرسید حدود 10 روز است بازیکن خارجی گرفته‌ایم اما به دلیل پنجره بسته نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم آنهایی که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند باید پاسخگو باشند. متأسفانه تا روز گذشته اتفاق خاصی رخ نداده بود و امروز هم فکر نمی‌کنم اتفاقی افتاده باشد. اما باید در مورد این سوال از صدری بپرسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋