دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوربین بازی آلومینیوم پرسپولیس از کار افتاده بود

توضیح میثاقی درباره تصویر برداری عجیب؛ دوربین بازی آلومینیوم-پرسپولیس از کار افتاده بود!؛ مجری برنامه فوتبال برتر نسبت به فیلمبرداری عجیب بازی حساس هفته سوم لیگ برتر در اراک واکنش نشان داد.

دوربین بازی آلومینیوم پرسپولیس از کار افتاده بود

به گزارش ورزش، یکی از انتقادات هواداران فوتبال نسبت به بازی روز گذشته آلومینیوم-پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شد، موضوع فیلمبرداری و نحوه پوشش رسانه‌ای بازی بود؛ به طرزی که به شکلی عجیب دوربین بازی از سطح پایین و پشت نیمکت‌های دو تیم مشغول فیلمبرداری بود و نمایِ جالب‌توجهی را برای هواداران فوتبال به تصویر نمی‌کشید و برخی‌ها صحنه‌ها هم از این دوربین دیده نمی‌شدند.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به این اتفاق توضیح داد: من باید از بینندگان بازی عذرخواهی کنم، دوربین یک (دوربین بالا) همان سوت آغاز بازی از کار افتاده بود؛ با دوستان در اراک صحبت کردیم و گفتند که دوربین از کار افتاده و برای همین نیمکت دو تیم بیشتر در تصاویر دیده می‌شد تا زمین.

وی افزود: مدتی دوربین شماره یک درست شد و تصاویر هم درست شد اما دوباره با خراب شدن دوربین یک تصاویر به حالت اول از پشت نیمکت دو تیم بازگشت؛ در بازی فولاد-پرسپولیس هم ما از زاویه دوربین آفساید داشتیم گلر تیم را می‌دیدیم! این از بدشانسی پرسپولیس بوده که امیدوارم دوستان در مراکز استانی تمهیداتی را بیندیشند تا دیگر از این اشکالات نداشته باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋