دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الهلال النصر؛ دربی قرن به قیمت یک قهرمانی

الهلال النصر؛ دربی قرن به قیمت یک قهرمانی

دو تیم همشهری و رقیب های دیرینه ریاض یعنی النصر و الهلال امشب در یکی از حساس ترین دیدارهای تاریخ خود، به مصاف هم می روند.

به گزارش ورزش، چشمان طرفداران فوتبال در عربستان و آسیا عصر امروز به ورزشگاه "مرسول پارک" پایتخت ریاض دوخته شده جایی که دو تیم رقیب و همشهری الهلال و النصر برای صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند که از سوی رسانه های سعودی به دربی قرن معروف شده است. دیدار فینالی که قرار است بین یک نماینده از عربستان و یک نماینده از کره جنوبی برگزار شود.

وزارت ورزش عربستان با صدور بیانیه ای از کاهش اقدامات احتیاطی بهداشتی از روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد که هواداران می توانند در همه استادیوم ها و اماکن ورزشی با ظرفیت کامل حضور پیدا کنند مشروط بر اینکه دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

النصر قدرت خود را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی نشان داد و 5 بر یک از سد الوحده امارات عبور کرد. الهلال نیز پرسپولیس فینالیست آخرین دوره این رقابت ها را با 3 گل مغلوب کرد تا یک دیدار حساس و بزرگ در انتظار دو تیم همشهری باشد.

پدرو امانوئل پس از قبول هدای النصر، در دومین تجربه خود با این تیم در دیداری حساس و مهم به مصاف الهلال می رود. او که سابقه حضور در عربستان و تیم التعاون را در کارنامه دارد، جایگزین مانو منزس شد و حالا هواداران النصر امید زیادی دارند تا به نخستین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

النصر روی توانایی های حمدالله مهاجم مراکشی خود حساب ویژه ای باز کرده است. او در بازی با الوحده به لیست تیم بازگشت و عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. تالیسکا در کنار ماشاریپوف جزو ستارگان خط میانی النصر است ضمن اینکه وینسنت ابوبکر نیز روی نیمکت ذخیره ها حضور دارد و می تواند در صورت نیاز وارد زمین شود. النصر به دلیل محرومیت مدافع چپ خود محمد قاسم از عبدالرحمان العبید یا حتی علی لاجامی استفاده می کند.

الهلال نیز برابر پرسپولیس، بهترین عملکرد فصل خود را به نمایش گذاشت. این تیم دارای گزینه های تهاجمی زیادی است. سالم الدوسری که پست او هافبک است، علاوه بر توانایی گلزنی، توانایی های فردی و تیمی زیادی دارد. در کنار او، متئوس پریرا حضور دارد که در دیدار برابر پرسپولیس یکی از بهترین های زمین بود.

در خط حمله نیز بافتیمبی گومیس حضور دارد که 2 بار دروازه پرسپولیس را باز کرد. موسی مارگا نیز در الهلال با حضور در پست متفاوت تری به میدان می رود و این مسئله باعث کاهش روند گلزنی او شده است. ضمن اینکه بازیکنانی چون سلمان الفرج در خط میانی حضور دارد که وزنه را به سود آبی های ریاض سنگین تر کرده است.

الهلال بدون محروم به مصاف النصر می رود اما وضعیت یاسر الشهرانی برای این دیدار نامشخص است. او شب گذشته در تمرینات تیمش حضور یافت و باید دید امشب می تواند به میدان برود یا خیر. دیداری که قرار است ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋