دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلوپ: چقدر مسی و رونالدو؟ صلاح بهترین است

کلوپ: چقدر مسی و رونالدو؟ صلاح بهترین است

نمی توانید او را نادیده بگیرید؛ کلوپ: چقدر مسی و رونالدو؟ صلاح بهترین است!؛ یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد در این مقطع محمد صلاح بهترین بازیکن دنیای فوتبال است.

به گزارش ورزش، محمد صلاح در این فصل بسیار آماده ظاهر شده و در هر هشت بازی اخیر لیورپول از جمله برتری 0-5 امروز مقابل واتفورد موفق به گلزنی شده است. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان این دیدار در مورد درخشش محمد صلاح در ماه های اخیر صحبت کرده و مدعی شد او در زمره بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی قرار دارد.

 

یورگن کلوپ گفت: "در این مقطع کدام بازیکن در دنیا از محمد صلاح بهتر است؟ به نظر من که این موضوع واضح است، اما همیشه این بحث و جدل در این موارد وجود دارد. همیشه مجبور نیستیم در مورد عملکرد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در فوتبال جهان یا اینکه آنها تا چه مدت بهترین بوده اند، صحبت کنیم.

 

کلوپ: چقدر مسی و رونالدو؟ صلاح بهترین است

 

در حال حاضر من فکر می کنم واضح است که هیچکس بهتر از محمد صلاح نیست و این فرم این بازیکن مختص امروز و دیروز نبوده، بلکه صلاح مدت هاست در چنین شرایطی قرار دارد. صلاح آنقدر جوان است که برای مدتی دیگر نیز این فرم را حفظ می کند.

 

نکته مهم درباره رونالدو و مسی این است که هیچکس برای سالیان متمادی در مورد آنها تردیدی نداشت و صلاح نیز حالا در زمره چنین بازیکنانی قرار دارد. آیا صلاح شبیه مسی است؟ او شبیه صلاح است. شما نمی توانید عملکرد او را نادیده بگیرید. من هر روز او را می بینم و از نظر من محمد صلاح بهترین بازیکن جهان است. رابرت لواندوفسکی، رونالدو، مسی و کیلیان امباپه و دیگران نیز هستند، اما در این مقطع صلاح بهترین است.

 

همه بازیکنان لیورپول در دیدار امروز مقابل واتفورد بسیار خوب بودند. اما پاس گل اول صلاح فوق العاده و در ادامه گل او واقعا استثنایی بود. نباید سادیو مانه را فراموش کرد و حالا 100 بار بدون زدن پنالتی در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است و او به کسب این دستاورد افتخار خواهد کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋