دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش جدید محرم برای فرشاد احمدزاده (عکس)

فرشاد احمدزاده در دیدار برابر نساجی مازندران برای دقایقی در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش ورزش، رفته رفته به هفته‌های آغاز دوباره لیگ برتر نزدیک می‌شویم و تیم‌ها آخرین دیدارهای دوستانه خود برای حضور منسجم در مسابقات را برگزار می‌کنند. در همین راستا عصر روز چهارشنبه تیم فوتبال سپاهان پس از برگزاری اردویی یک هفته‌ای در تهران، آخرین دیدار دوستانه خود را پیش از آغاز لیگ مقابل نساجی مازندران برگزار کرد؛ دیداری که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.


یکی از نکات جالب توجه این مسابقه حضور فرشاد احمدزاده در پست دفاع چپ بود و محرم نویدکیا در شرایطی که طی نیمه اول از داود رجبی و امید نورافکن در پست دفاع چپ بازی گرفته بود، در 20 دقیقه پایانی عملکرد فرشاد احمدزاده را در پست دفاع چپ مورد ارزیابی قرار داد تا در هفته‌های حساس و فشرده لیگ برتر اگر نیاز شد، یک بازیکن چپ پا در اختیار داشته باشد.


احمدزاده البته خاطره زیاد خوشی از حضور در پست دفاع چپ ندارد و دیدار رفت برابر استقلال در لیگ شانزدهم در این پست به میدان رفت و شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 در آن مسابقه به پیروزی دست پیدا کنند.

نقش جدید محرم برای فرشاد احمدزاده (عکس)

نقش جدید محرم برای فرشاد احمدزاده (عکس)

نقش جدید محرم برای فرشاد احمدزاده (عکس)

در تصاویری که توسط امیرحسین خیرخواه ثبت شده، فرشاد احمدزاده را در یکی از صحنه‌‎های بازی در حال بازپس گیری توپ از مسعود شجاعی در منطقه چپ خط دفاعی سپاهان نشان می‌دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋