دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زلزله در بارسلونا؛ امشب شام آخر کومان؟

زلزله در بارسلونا؛ امشب شام آخر کومان؟

ممکن است سرنوشت کار رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در دیدار امشب مقابل گرانادا مشخص شود.

به گزارش ورزش، هنوز زمان زیادی از شروع فصل سپری نشده که شرایط برای رونالدو کومان به شدت دشوار شده است. این سرمربی هلندی که فصل قبل هم دستاورد خاصی نداشت، در فصل جدید نیز با خوان لاپورتا به مشکل برخورده و حتی خود او هفته گذشته اعتراف کرد مدتی روابط بین این سرمربی و رئیس باشگاه شکرآب بوده است. اما شبکه ال چیرینگیتو مدعی شد ممکن است همین امشب شاهد اخراج رونالدو کومان از بارسلونا باشیم.

 

زلزله در بارسلونا؛ امشب شام آخر کومان؟

 

کاتالان ها تا ساعتی دیگر در خانه خود پذیرای گرانادا هستند و شکست در این دیدار به منزله جدایی رونالدو کومان از بارسلونا بعد از حدود یک سال خواهد بود. به نظر می رسد هئیت مدیره بارسا خواهان رخ دادن این اتفاق بوده و به خوان لاپورتا اعلام کرده از این تصمیم حمایت خواهد کرد. اما رئیس جدید باشگاه فعلا برای قطعی کردن این تصمیم صبر کرده، اما شکست احتمالی در استادیوم نوکمپ برابر گرانادا ممکن است او را به جمع بندی نهایی در مورد کادر فنی برساند.

 

رونالدو کومان پس از شکست سنگین هفته گذشته در خانه مقابل بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان تحت فشار فراوانی قرار گرفته است. در صورت رخ دادن این اتفاق و قطعی شدن اخراج رونالدو کومان، از گزینه هایی چون ژاوی، اریک تن هاگ یا آنتونیو کونته به عنوان سرمربی احتمالی بارسلونا در ادامه فصل نام برده شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋