دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی در مرحله شناسایی ترکیب پیکان(عکس)

سرمربی پیکان در مرحله ارزیابی بازیکنانش برای انتخاب ترکیب اصلی است.

حسینی در مرحله شناسایی ترکیب پیکان(عکس)

به گزارش ورزش، پیکان تهران یکی از اولین تیم های لیگ برتری بود که کارش را برای شروع مسابقات فصل جدید آغاز کرد. خودروسازان که امسال با هدایت مجتبی حسینی لیگ بیست و یکم را آغاز خواهند کرد، تا اینجای تمرینات پیش فصل خود دو بازی تدارکاتی با گل گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد برگزار کردند و در برنامه های آینده این تیم بازی های دیگری نیز گنجانده شده است.


نکته قابل توجه در بین نفرات پیکان ایجاد تغییرات زیاد در این تیم است. بازیکنان زیادی در پایان فصل گذشته از پیکان جدا شدند و از از این رو مجتبی حسینی برای جایگزینی این نفرات با هماهنگی مدیریت باشگاه اقدام کرد.

حسینی در مرحله شناسایی ترکیب پیکان(عکس)


حسینی تا اینجای نقل و انتقالات با توجه به نیازهایش به خوبی توانسته جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کند و البته که مدیریت باشگاه هم با وجود بودجه محدود همکاری خوبی در بحث جذب بازیکن با کادرفنی داشته است.


از این رو با توجه به تعدد نفرات مجتبی حسینی هنوز نتوانسته ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند. او سعی دارد در بازی های دوستانه بازیکنانش را ارزیابی کند و تا زمان شروع مسابقات لیگ برتر به ترکیب اصلی خودروسازان برسد.


این مربی که همواره نشان داده به کار کردن با جوانان علاقه مند است احتمالا در پیکان نیز رویه قبلی را در پیش می گیرد و امید دارد با این تیم جوان نتایج خوبی هم به دست آورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋