دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهلت مدیران بارسلونا به سرمربی هلندی مشخص شد

مهلت مدیران بارسلونا به سرمربی هلندی مشخص شد

فقط سه بازی؛ مهلت مدیران بارسلونا به سرمربی هلندی مشخص شد؛ رونالد کومان، سرمربی بارسلونا برای حفظ شغل خود تنها سه بازی دیگر فرصت خواهد داشت.

به گزارش ورزش، شکست سنگین 0-3 مقابل بایرن مونیخ و البته نمایش بسیار ضعیف در استادیوم خانگی بارسلونا باعث شد از همین ابتدای فصل فشار زیادی روی کادر فنی بلوگرانا ایجاد شود. اخبار حاکی از جلسه شبانه گروه مدیریتی باشگاه برای آنالیز شررایط بوده و حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد رونالد کومان فرصت زیادی برای تعییر اوضاع و حفظ نیمکت بارسلونا نخواهد داشت.

 

مهلت مدیران بارسلونا به سرمربی هلندی مشخص شد

 

به نظر می رسد خوان لاپورتا به این سرمربی هلندی اعلام کرد در صورت عدم نتیجه گیری در سه مسابقه بعدی، کار خود را از دست خواهد داد. بارسلونا در هفته های پیش رو به مصاف تیم های گرانادا، لوانته و کادیز خواهد رفت و رونالد کومان برای حفظ موقعیت خود محکوم به کسب نتایج خوب و احتمالا سه پیروزی متوالی است.

 

این در حالیست که نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد هیئت مدیره بارسلونا فعلا قصد انجام تغییر در کادر فنی را نداشته و قصد دارد به رونالد کومان اعتماد کند.  بر اساس گزارش این منبع، بارسلونا فعلا قصد دارد تا بازگشت همه بازیکنان مصدوم رونالد کومان را روی نیمکت حفظ کند. البته خود این سرمربی باتجربه نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ فاش کرد پیش از این با خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه در رابطه با چند موضوع اختلاف نظر داشته و به نظر لاپورتا چندان دل خوشی از این سرمربی هلندی ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋