دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

بازی تمرینی بایرن در نوکمپ؛ مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا؛ بارسلونا شب گذشته با 3 گل برابر بایرن مونیخ شکست خورد اما به نظر می‌رسد که شرایط این تیم بسیار بدتر از نتیجه‌ای است که برابر این رقیب قدرتمند به دست آمده است.

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

به گزارش ورزش، همه ما می‌دانستیم که بایرن از بارسا برتر است و از همه مهم‌تر این که بارسا بازوهای قدرتی برای حمله نداشت و این ضعف تاکتیکی حتی در زمان اعلام ترکیب اصلی تیم نیز مشخص بود. تنها گزینه کومان بر روی نیمکت، یوسف دیمر 18 ساله بود که تجربه‌ای جز انجام 30 بازی در اتریش نداشت و قرار بود در بارسلونای بی بازی کند. حدس زدن این نتیجه کار دشواری به نظر نمی‌رسید اما مهم چگونگی قبول این شکست بود.

 

 

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

 

مثل یک تیم کوچک

تصویر ارائه شده توسط بارسا آزاردهنده‌تر از نتیجه به دست آمده است. تماشای بارسا که در برابر حریف حرفی برای گفتن ندارد سخت است، تماشای این که بازیکنان آنها قدرت در اختیار گرفتن توپ ارسال شده از سوی خط دفاعی را ندارند سخت است، کاری که بیش از یک دهه جزو تخصص‌های این تیم به حساب می‌آمد.

توضیح چنین تفاوتی در عملکرد فیزیکی دو تیم دشوار است و این تفاوت تا جایی ادامه پیدا کرد که در مقطعی به نظر می‌رسید بایرن با 15 بازیکن و بارسلونا با هشت بازیکن در زمین حضور دارند. این که حتی یک شوت به سمت چارچوب زده نشود غیرقابل قبول است...

 

 

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

 

 

از پیش باخته

می‌دانم که به من خواهید گفت اگر شش بازیکن از ترکیب اصلی شکست 2-8 سال قبل که یک سال هم پیرتر شده‌اند، بار دیگر در زمین باشند، پس نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. و باید این موضوع را نیز اضافه کرد که مسی و گریزمان نیز دیگر در این تیم حاضر نیستند، هرچند حضور آنها تضمین تغییر نتیجه نبود چرا که در آن شب دشوار لیسبون هم در زمین بودند اما مطمئنا این دو نفر می‌توانستند بیشتر از ممفیس دیپای و لوک دی یونگ به خط حمله بارسا کمک کنند.

 

 

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

 

 

اما صادقانه من انتظار داشتم مقاومتی بیشتر و رقیبی برتر را در زمین ببینم.

سیستم تیم؟ استفاده از 2-5-3 با توجه به کمبود مهاجمان جای انتقادی را از تیم نمی‌گذارد اما موضوعی که قابل قبول نیست این است که بارسا به عنوان تیمی کوچک و ضعیف بازی کرد، فضاها را پوشش نداد، حریف را تحت فشار قرار نداد، در زمین ساکن بود و عقب کشید تا تماشاگر باشد. بارسلونا راه را برای تیم حریف باز گذاشت. آنها هم در زمین و هم روی نیمکت منفعل بودند. فصل سختی در پیش خواهد بود.

 

 

مثل یک تیم کوچک؛ تصویر آزاردهنده بارسلونا

 

 

نویسنده: خوان باتیه

ترجمه: مژده لاریجانی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋