دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پس از گلباران جدید، در آلمان به بارسلونا خندیدند

در حد بایرن نیستند؛ پس از گلباران جدید، در آلمان به بارسلونا خندیدند؛ آلمانی ها پس از برتری 3-0 بایرن در زمین بارسا، تیم کاتالان را رقیبی در حد بایرن نمی دانند.

پس از گلباران جدید، در آلمان به بارسلونا خندیدند

به گزارش ورزش، بارسلونا دیشب هم برابر بایرن حرفی برای گفتن نداشت و بازنده تمام عیار بود. بایرنی ها سه گل در نوکمپ زدند تا شروعی توفانی در لیگ قهرمان داشته باشند و بارسا با این باخت خانگی نشان داد که فعلا در زمره مدعیان نیست.

روبرت لواندوفسکی دو گل زد و توماس مولر نیز گل دیگر را به ثمر رساند تا بایرن به فاصله یک سال از برتری 8-2 بر بارسا، این بار در نوکمپ بلوگرانا را با شکست مواجه کند.

پس از گلباران جدید، در آلمان به بارسلونا خندیدند

پس از این پیروزی، نشریه بیلد در وبسایت خود از تیتر "بارسا رقیب بایرن نیست"، استفاده کرد:« تیم باورایایی با سه گل بارسا را در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان شکست داد. سوای نتیجه، چهره ای که بارسا از خود نشان داد، چهره یک تیم از پیش باخته و ضعیف بود و نشان داد که تیمی در حد بایرن مونیخ نیست.»

پس از گلباران جدید، در آلمان به بارسلونا خندیدند

بیلد در ادامه نوشته است:« کاتالان ها که پس از سال ها برای اولین بار بدون لیونل مسی در لیگ قهرمانان حاضر شده اند، هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و تهدیدی برای بایرن نبودند. بارسا یک شوت به دروازه هم نداشت و مانوئل نویر محبور به انجام هیچ واکنش و عکس العملی در طول 90 دقیقه نشد.

بنجامین پاوارد یک توپ را هم از دست نداد و در تمام دوئل هایش برنده بود. بارسا در حال حاضر رقیبی برای بایرن نیست.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋