دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناگلزمان: از داشتن مولر و لواندوفسکی خوشحالم

ناگلزمان: از داشتن مولر و لواندوفسکی خوشحالم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی قاطع شب گذشته برابر بارسلونا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ورزش، شاگردان ناگلزمان شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهند. رابرت لواندوفسکی در این بازی دو گل و توماس مولر یک گل به ثمر رساندند تا مثل همیشه نقش مهمی را برای بایرن ایفا کرده باشند.

ناگلزمان پس از بازی گفت:« از این که لواندوفسکی و مولر را دارم بسیار خوشحال هستم. هیجانزده بودم که ببینم کار با ستاره‌های جهانی به چه شکلی پیش خواهد رفت. من فکر می‌کنم ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و نکته کلیدی بازی نیز در همین بود. ما خیلی خوب دفاع کردیم. مشکلاتی در هفت یا هشت دقیقه اول داشتیم، به اندازه کافی شجاع نبودیم اما پس از آن تغییراتی اعمال کردیم. ثبت کلین شیت همیشه خوب است و وقتی با چنین کیفیت هجومی در تیم چنین کاری می‌کنید، یعنی شانس زیادی برای پیروزی در پیش دارید.»

 

ناگلزمان: از داشتن مولر و لواندوفسکی خوشحالم

 

رابرت لواندوفسکی نیز که شب گذشته بار دیگر ستاره تیمش و میدان بود گفت:« ما به اینجا آمدیم تا پیروز این مسابقه باشیم و می‌دانستیم که باید برای بارسلونا احترام قائل شویم. آنها در نوکمپ همیشه خطرناک هستند. اما ما بازی را تحت کنترل گرفتیم و نشان دادیم که برای سه امتیاز به اینجا آمده‌ایم. شاید مردم به گل اول من نگاه کنند و فکر کنند که آسان بود اما اینطور نیست! حریفی در سمت چپم قرار داشت و زمان یا فضای زیادی نداشتم که فکر کنم باید چه کاری انجام دهم. می‌دانستم که باید با نهایت سرعت عمل کنم و برای باز کردن دروازه حریف سعی کنم. به ثمر رساندن این گل‌ها سخت است چون باید شرایط را قضاوت کنید و اگر یک نیم ثانیه اشتباه کنی، موقعیت از دست رفته و این کاری است که یک مهاجم باید انجام دهد، او باید آماده گلزنی باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋