دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوسکتس: شکست 8 2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست

بوسکتس: شکست 8 2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست

می خواهیم بایرن را ببریم؛ بوسکتس: شکست 8-2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست؛ سرخیو بوسکتس می گوید که بارسایی ها از لحاط ذهنی خود را برای برتری بر بایرن مهیا کرده اند.

به گزارش ورزش، فردا شب در نوکمپ و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان بارسا میزبان بایرن مونیخ است. دیداری انتقامی برای آبی اناری ها چرا که تابستان 2020 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در لیسبون برابر حریف آلمانی 8-2 مغلوب شدند.

نسبت به آن تیم بارسا دیگر لیونل مسی، گریزمان و لوئیس سوارز را در اختیار ندارد و رونالد کومان نیز جانشین کیکه ستین شده است.

بوسکتس: شکست 8 2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست

سرخیو بوسکتس کاپیتان اول بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« برای شروع رقابت ها انگیزه بالایی داریم. درگروه سختی قرار داریم و کسب نتیجه خوب در بازی های خانگی حیاتی است. بایرن حریف بزرگ و باکیفیتی است و در همه جای زمین به دنبال تسلط بر حریفش است. انتظار دارم در سطح خودمان باشیم و در نهایت پیروز شویم. از لحاظ ذهنی روی این قضیه کار کرده ایم.»

اختلاف نظر کومان و لاپورتا:« این مساله به خودشان ارتباط دارد و هر کسی مسئول حرف های خودش است. همه صلاح باشگاه را می خواهند و اگر مشکلی دارند باید بین حرف بزنند و بین خودشان حل کنند. هرچند فکر نمی کنم مشکلی بین شان باشد و هر کسی عقیده خودش را گفته است.»

بوسکتس: شکست 8 2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست

ممفیس دیپای:« از همین ابتدا با گل و پاس گل توانسته به تیم کمک کند و پس از چند فصل خوب در لیون به ما ملحق شده است. معتقدم خرید بزرگی است و بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. خیلی خوب هم با هواداران ارتباط برقرار کرده و تطابق پذیری او نیز سریع بود.»

فتح لیگ قهرمانان بدون لیونل مسی:« در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. فصل قبل کسی روی چلسی حساب نمی کرد ولی قهرمان شدند. می دانیم که دیگر لئو و قابلیت های فردی بی مثالش را در اختیار نداریم ولی مهم است مثل یک تیم باشیم و در سطحی بالا بازی کنیم. باید با دوران بدون مسی کنار بیاییم و از آن بگذریم. دشوار است ولی بارسا همیشه باشگاهی جاه طلب بوده و خواهد بود.»

اعتماد به کومان:« البته که اعتماد داریم و همه در یک قایق هستیم، در یک مسیر حرکت می کنیم و هماهنگیم.»

بوسکتس: شکست 8 2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست

جدایی مسی:« شوکه شدیم. همه ارزش مسی برای بارسا را می دانند و برای خود من نیز یک دوست ارزشمند بود. هضم این اتفاق سخت بود ولی حالا باید آن را را فراموش کنیم و تلاش داریم همین کار را انجام دهیم. باید با نبود لئو کنار بیاییم.»

تغییرات نسبت به شکست 8-2 تابستان گذشته از بایرن:« مربی ما تغییر کرده و بازیکنانی جدید نیز به تیم اضافه شده اند. بایرن هم مثل ما هم در کادر مربیگری و هم بازیکنان تغییراتی داشته و تیم دو فصل پیش نیست. بایرن تیمی کامل است. شکست 8-2 اتفاقی بود که به سختی می توانستیم قبولش کنیم ولی در فوتبال همیشه شاهد نتایج مثبت و منفی هستیم. بازی فردا از هر حیث متفاوت خواهد بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋