دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کومان: لاپورتا مدیون من است، او زیاد حرف زد

کومان: لاپورتا مدیون من است، او زیاد حرف زد

پیام صریح دیگر از کومان؛ کومان: لاپورتا مدیون من است، او زیاد حرف زد؛ سرمربی هلندی بارسا در مصاحبه جدید خود، پیامی واضح و مشخص برای رئیس باشگاه داشت.

به گزارش ورزش، رونالد کومان تابستان سال گذشته و در بدترین مقطع هدایت بارسا را قبول کرد. آبی اناری ها 8-2 از بایرن شکست خورده بودند و فصلی بدون جام به پایان رسیده بود. لیونل مسی کمی بعد تقاضای جدایی داد و سرمربی هلندی در این شرایط قبول مسئولیت کرد و در پایان فصل گذشته بارسا را به قهرمانی کوپا دل رساند.

کومان: لاپورتا مدیون من است، او زیاد حرف زد

با این وجود ادامه کار او در هاله ای از ابهام قرار داشت و گفته می شد خوان لاپورتا قصد برکناری او را دارد ولی در نهایت رئیس جدید باشگاه تصمیمش را عوض کرد و حکم به ابقای کومان داد. قرارداد این مربی در پایان فصل تمام می شود و می گویند لاپورتا برای تمدید، شرط و شروطی دارد. یکی از آنها میدان دادن به ریکی پویج و ساموئل اومتیتی بود ولی کومان صراحتا گفت که برای انتخاب ترکیب، به کسی اجازه دخالت نخواهد داد.

کومان در مصاحبه ای جدید با "NOS" گفت:« لاپورتا تصور می کرد که مربی اختیار تام ندارد و بیش از اندازه اش حرف می زد. به لطف من است که بارسلونا الان آینده ای روشن پیش رو دارد. اینکه می مانم یا می روم، هنوز مشخص نیست.

معتقدم باشگاه باید در این مورد موضعی شفاف داشته باشد. وقتی به عنوان باشگاه در مورد مربی تان ایده ای روشن ندارید، طبیعی است که شایعات منتشر شوند. شما هم به عنوان مربی، قطعا جایگاهی شایسته نخواهید داشت.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋