دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احمدزاده : اینجا سپاهان است، نه شعبه پرسپولیس

با پرسپولیس راه آمدم اما فقط وعده و دروغ تحویلم دادند؛ احمدزاده : اینجا سپاهان است، نه شعبه پرسپولیس؛ هافبک سابق پرسپولیس در گفتگویی بی‌پرده از در اختیار داشتن اهرم دفاعی علیه بازیکنان و منتقدان به کمک برخی چنل‌های هواداری که حقوق از باشگاه دریافت می‌کنند، می‌گوید!

احمدزاده : اینجا سپاهان است، نه شعبه پرسپولیس

به گزارش ورزش، فرشاد احمدزاده هنوز بابت حضور در لیست خروجی این باشگاه در فاصله تنها دو ساعت مانده به نقل و انتقالات ناراحت است و البته مدعی است ناراحتی بیشتر او بابت این موضوع است که در زمان جدایی علیرغم اینکه اعلام کرده بود نصف مطالبات خود را خواهد بخشید، با وعده پرداخت کامل آن طی چک کوتاه مدت مواجه شد اما همچنان هیچ نتیجه‌ای از آن نگرفته است. احمدزاده می‌گوید علیرغم "اقدام حرفه‌ای" باشگاه در اعلام لیست خروجی و قرار گرفتن نامش در آن، پاسخی مشابه برای اقدامی حرفه‌ای در شکایت رقم نخواهد زد و خاطراتش با هواداران این تیم بسیار ارزشمندتر از این اتفاق است. هافبک سابق پرسپولیس که اکنون راهی سپاهان شده، مدعی است برخی در این باشگاه اهرم‌هایی مثل کانال و پیج‌های هواداری در اختیار دارند که هر اقدامی از سوی بازیکن می‌تواند با واکنش تند و پمپاژ خبری منفی و گسترده از سوی آنها همراه شود تا باعث نفرت و فحاشی دیگر هواداران شود!


قرار بود فصل گذاشته به سپاهان بیایم
از فصل گذشته صحبت‌هایی شده بود و قسمت نشد اما با توجه به قولی که به آقاجواد (نکونام) داده بودم، باید در فولاد می‌ماندم. فصل گذشته اما سپاهان با من صحبت کرده بود و لطف داشتتند ولی قسمت نشد. اما در این فصل با صحبت‌هایی که با آقا محرم (نویدکیا) و آقای ساکت داشتم قرارداد بستم و امیدوارم بتوانم شرایط خوبی را دنبال کنم.

سپاهان از نظر امکانات کامل‌ترین باشگاه ایران است
تیم فولاد 15-14 نفر قراردادشان تمام شد و هیچ کس از باشگاه با ما حرفی برای ادامه همکاری نزده بود. با آقا محرم صحبت کردم و شرایط را جویا شدند. متوجه شدم شرایط خوبی در سپاهان وجود دارد. از بحث کری که بگذریم همه می‌دانند که سپاهان یکی از کامل‌ترین باشگاه‌ها در خصوص امکانات است. حالا فولاد هم امکانات مناسبی داشت اما سپاهان طی مدتی که اینجا بودم و آشنا شدم دیدم که شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند برای آینده‌ام خوب باشد.


گفتند برای پرسپولیس کلاس گذاشتم اما هیچ تماسی نگرفتند
طی این مدت شایعات زیادی درباره حضورم در پرسپولیس شکل گرفت اما نه تماسی گرفتند و نه من حرفی در اینباره زدم. خیلی‌ جاها گفتند باشگاه  پرسپولیس پیشنهاد داده و من کلاس گذاشتم و قبول نکردم و بعضی جاها هم گفتند که من خودم تماس گرفتم و درخواست کردم. باید بگویم که نه تماسی از من بوده و نه درخواستی از باشگاه. من از بچگی در پرسپولیس بودم و همیشه برای آنها احترام قائل هستم.

من از آقا یحیی دلخور نیستم. سلیقه فوتبالی است و من چرا باید دلخور باشم. بعد از آن ماجرا 10 بار در جاهای مختلف ایشان را دیدم و حتی چندین بار در رستوران‌ها ایشان را دیدم. خیلی راحت سمت ایشان رفتم و با توجه به احترامی که برای او قائل بودم احوالپرسی کردم. من چرا باید از ایشان دلخور باشم؟ ایشان اولین نفری بود که به من در لیگ بازی داد. هیچ مشکلی وجود ندارد. سلیقه فوتبالی همین است و زمانی که ایشان را دیدم حرف فوتبالی هم نزدیم. ورزش حرفه‌ای همین است.

احمدزاده : اینجا سپاهان است، نه شعبه پرسپولیس

به یک تلنگر در زندگی‌ام نیاز داشتم

واقعا نمی‌دانم. وقتی از لهستان برگشتم اصلا تصور این شرایط را نمی کردم. اما وقتی روی دور بد باشید، اتفاقات بدتر سریالی برای شما شکل می‌گیرد. قبل از بازی با شاهین بوشهر آقای کالدرون به من گفتند که در این بازی حضور خواهی داشت تا شرایطت برای بازی بعدی بهتر باشد. من زمانی که تیم 5 هیچ جلو بود به زمین رفتم. اصلا مگر می‌شود وقتی تیمت با این نتیجه جلو است اخراج شوی و آن اتفاق بیفتد! نمی دانم فشار بازی بود یا اینکه چند وقت محروم بودم. به نظرم نیاز به این تلنگر داشتم و از آن روز خودم را جمع کردم تا اتفاقات خوب برایم شکل بگیرد. همه ما به تلنگر در زندگی نیاز داریم و هر کاری قسمت و حکمتی دارد.


چاپلوسی نمی‌کنم؛ وقتی خیلی‌ها در باشگاه را به روی من بستند، نکونام کمکم کرد
کار کردن با آقای نکونام واقعا لذتبخش است. من این حرف را زمانی می‌زنم که دیگر ایشان سرمربی‌ام نیست و نیازی به چاپلوسی و تعریف من ندارد. روزی نیست که شما بخواهی بروی تمرین و بگویی امروز می‌خواهم 90 درصد کار کنم. با ایشان هر روز تمرین صد درصدی است و فشار کامل و برنامه ویژه خواهی داشت. این حرف را قبلا می‌زدم شاید تعبیر دیگری داشت اما الان می گویم که من مدیون آقا جواد هستم. با آن وضعیتی که آن زمان آمدم خیلی‌ها در باشگاه خودشان را به روی من بستند اما آقا جواد کمکم کردند. آن اتفاق که لحظات پایانی در لیست خروج پرسپولیس قرار گرفتم به من خیلی کمک کرد تا خیلی‌ها را بشناسم و متوجه شوم کجای فوتبال هستم. اما آقا جواد چه از نظر فنی و چه روحی به من کمک کردند. خیلی جاها تلنگر به من زده که فهمیدم کمک بوده. ایشان یک نعمت برای فوتبال ایران است و باید قدر مربیان جوانی مثل ایشان و آقای نویدکیا را بدانیم.

سپاهان فصل گذشته بدشانس بود

فکر کنم روی بد فوتبال برای سپاهان بود. البته پرسپولیس هم فوق‌العاده بود. هر دو تیم بیشترین امتیازی که می‌توانستند را جمع کردند اما پرسپولیس در نهایت بهتر کار کرد. سپاهان با بدشانسی نائب قهرمان شد. این چند وقت که با آقامحرم کار کردم، ایشان را با دانش و قوی و کاربلد دیدم که قادر خواهد بود شرایط خوبی را در آینده دنبال کند و امیدوارم در فصل آینده شرایط فوق العاده‌ای را دنبال کنیم.

از وضعیت کنونی تراکتور ناراحتم و باعث تاسف است.
من به شخصه به این اعتقاد دارم که فوتبال یک ورزش کاملا حرفه ای است. هر وقت در باشگاهی بودم تا جایی که می توانستم برای تیمم و لباسی که بازی کردم غیرت گذاشتم. هر بازیکنی شاید روز بد داشته باشد. تراکتور هم تیم شهرم است و مردمم دوستش دارند. از این وضعیت آنها ناراحت هستم. این شرایط و وضعیت برای تراکتور بد است. نباید این تیم به این شکل رها شود. شاید یک سری مشکلات باشد که من خبر نداشته باشم. با موفقیت این تیم چندین هزار و میلیون نفر ترک زبان خوشحال می‌شوند و شاید با میلیاردها پول نتوان این کار را کرد اما فوتبال و تیم تراکتور می‌تواند. امیدوارم به این تیم کمک شود و از این شرایط خارج شود.


وقتی ستاره هستیم که به قهرمانی کمک کنیم
در حال حاضر در دوران بدنسازی و تمرینات پرفشار هستم. تمرینات خوبی را دنبال می کنیم. تیم‌های بزرگ ایران همیشه به دنبال قهرمانی هستند و به نظرم ستاره زمانی هستی که بتوانی به تیم در مسیر قهرمانی کمک کنی. سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده و باید تمام تلاش مان را بکنیم تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

شعبه پرسپولیس در سپاهان؟
در لیگ ایران به شکلی شده که وقتی در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنی، این مهر حضور در این تیم‌ها باعث فشار بیشتر روی آن بازیکن می‌شود. مثل سروش در فولاد، مسلمان در سپاهان و احمد در تراکتور و ... . باید بگویم یک روزهایی روز بد تو است و واقعا نمی‌توانی. اینقدر که فشار روی این بازیکنان هست که سریع هجمه بزرگی درست می کنند. پارسال چند مورد بود که اسم نمی آورم. من از بچگی در پرسپولیس بودم اما در ورزش حرفه ای هستیم و وقتی به باشگاه دیگری می رویم باید تمام تلاشم را برای باشگاهی که هستم داشته باشم. بحث شعبه استقلال در گل گهر (فروزان، زکی پور، سهرابیان، فرشید باقری، بهنام برزای، مرتضی تبریزی) و پرسپولیس در سپاهان (فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، شایان مصلح، شهریار مغانلو) نیست . هر بازیکنی با توجه به قرارداد حرفه‌ای که بسته بیشترین تلاش را برای تیم خودش می‌کند. من خودم به شخصه نه تنها در فولاد برابر پرسپولیس بالاترین انگیزه را داشتم. مطمئن باشید سروش بهترین بازی‌ها را برای سپاهان داشت و او را می‌شناسم که به لباس و پولی که می‌گیرد غیرت دارد.

سپاهان از این پول‌ها به کسی نمی‌دهد
خرید تازه وارد سپاهان درباره هجمه‌هایی که در خصوص شایعات ریخت و پاش و پرداخت چند میلیاردی توسط این تیم برای جذب ستاره‌ها شکل گرفته گفت: نه، اینطور نیست. در تیم بزرگی مثل سپاهان کسی بخواهد پول بالاتر و درشت بگیرد بالانس تیم بهم می‌ریزد و آقای ساکت هم کسی نیست از این پول‌ها به کسی بدهد.


خارجی‌ها پول‌شان را با شکایت می‌‎گیرند و با لقب باتعصب بدرقه می‌شوند!
از سال 96 از پرسپولیس طلب دارم. هر وقت باشگاه رفتم گفتند آقای احمدزاده آمد و لطف کرد و تایم داد. هر وقت باشگاه رفتم گفتند ما با مدیران قبلی فرق داریم. هر وقت رفتم گفتند دست‌تان درد نکند که به ما وقت می‌دهی. سال 96 دلار چند بود؟ ماشین چند بود؟ خانه چند بود؟ هر وقت می رویم می گویند وقت بدهید. نیم فصل در فاصله دو ساعت مانده به نقل و انتقالات مرا کنار گذاشتند و گفتم فوتبال حرفه ای است و باشگاه و مربی حق دارند. اما وقتی شما در آن فاصله نامه مرا دستم می‌دهید و میگویید به سلامت و بعد می‌گویید پولت را هم به خدا می‌دهیم حداقل حرمت آن قسمی که خوردید را داشته باشید. من هیچ چیزی نگفتم. حالا هر کس از خارج می آید پولش را می گیرد و شکایت هم می کند و لقب باتعصب را می‌گیرد.

احمدزاده : اینجا سپاهان است، نه شعبه پرسپولیس

به ما وعده و دروغ تحویل می‌دهند
ما پول‌مان را بخواهیم وعده می‌دهد و یک مشت دروغ تحویل‌مان می‌دهند. آخرش هم می گویند حقش نیست و نمی دانم چه کار باید بکنم. پول اضافه نمی خواهم و گفتم تخفیف هم می دهم اما گفتند یک ماه دیگر می‌دهیم اما یک ماه الان شش سال از آن گذشته است.


به باشگاه‌ها حقوق می‌دهند تا علیه بازیکن جوسازی شود
شما به عنوان باشگاه حرفه ای حرفه ای برخورد می کنید و می گویید در لیست مازاد هستی و حرفه‌ای رفتار کن و برو. من می‌گویم به عنوان باشگاه حرفه‌ای خب بیایید پولم را هم بدهید. فقط حرفه‌ای به سود خودتان عمل نکنید خب. تا دو کلمه حرف می‌زنیم ما را جلوی هوادار می‌گذارید. دو تا کانال و پیج اینستاگرامی هم از طریق کسانی زدند و سریع ما را جلوی هوادار می‌گذارند! من در زندگی‌ام از کسی نمی ترسم و همیشه حرف حق را می‌زنم. روزی که بد بازی کنم اولین نفر خودم می گویم. همیشه حرف حق را زدم و مشکلی نداشتم. همیشه گفتم که برای هوادار واقعی پرسپولیس احترام قائلم و سرم را هم برای آنها جلوی توپ گذاشتم. تمام توانم را برای موفقیت تیم کردم اما اینطور نباشد که برخی با جوسازی بخواهند بازیکن را جلوی هوادار قرار دهند. گفتیم باشگاه مشکل دارد و پنجره اش بسته می‌شود و کنار بیاییم اما اینطور نباشد که شما هم هیچ وقت حق را به بازیکن ندهید. چه کسی می رود باشگاه و بگوید نصف پول مرا ندهید اما باشگاه بگوید برو یک ماه بعد بیا و شش سال بگذرد. ما که حرف حق را می زنیم و همیشه هم آدم بد ماجرا هستیم. اما اینطور نباشد که هوادار فریب این حرف‌هایی که خودشان خوراک می‌دهند به برخی کانال‌ها تا جوسازی علیه بازیکن شود را بخورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋