دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احمد نور و پاسی که سه امتیازی بود

اگر با دقت بیشتری به صحنه گل دوم ایران نگاه کنیم به هنرمندی نوراللهی پی می‌بریم.

احمد نور و پاسی که سه امتیازی بود

به گزارش ورزش، ایران با یک نمایش خوب موفق شد بازی حساس خود مقابل عراق در گام دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را با بردی پر گل و قاطع به پایان برساند. البته این نتیجه برای کسی که مسابقه را ندیده باشد ممکن است یک بازی ساده را تداعی کند اما در واقع بازی با عراق در دقایق زیادی نفسگیر و با حملات پی در پی آنها همراه بود.

در شرایطی که ایران در همان دقایق ابتدایی با علی جهانبخش به گل رسیده بود فرصت مناسبی از نظر زمانی برای عراق باقی بود تا بازی را به تساوی بکشانند. آنها در نیمه دوم با تغییرات خود بارها سعی کردند قفل دروازه بیرانوند را باز کنند و تک گل آنها و شادی گل‌شان با پرچم کمک داور که به نشانه آفساید بالا رفته بود خراب شد. آنها پس از این گل آفساید فشار را روی زمین ایران حفظ کردند اما در شرایطی که بازی دست عراق بود توپ گیری و پاس کلیدی احمدنور ورق را کاملا برگرداند.

او با توپ گیری در زمین خودی در لب خط یک پاس چیپ از بالای سر عراقی‌ها به سردار آزمون داد و سردار با کنترل مناسب پاس بلندی را به طارمی داد و شماره 9 ایران با کنترل و حمل توپی استثنایی دروازه عراق را برای بار دوم باز کرد تا آب سردی بر پیکره عراقی ریخته باشد که تا یک دقیقه قبل سودای گل‌زنی به ایران داشت و پرتعداد حمله می‌کرد.

نوراللهی با این توپ گیری و پاس چشم نوازش کلاس بازی خود را بار دیگر نشان داد. او که در تیم ملی خلاف سالی که در پرسپولیس گذراند و آقای گل تیمش شد، در کارهای تدافعی شرکت بیشتری داشت با این پاس کلیدی خود باعث شد فشار از روی ایران برداشته شود و خودش نیز در یکی از مهمترین گل‌های ملی طارمی سهیم شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋