دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبور رونالدو از رکورد فروش پیراهن مسی

بر اساس اعلام فروشگاه‌های رسمی باشگاه منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو، خرید جدید این تیم، موفق شد از رکورد فروش پیراهن لیونل مسی پس از انتقال به پاری سن ژرمن عبور کند.

عبور رونالدو از رکورد فروش پیراهن مسی

به گزارش ورزش، ستاره تیم ملی پرتغال در یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و پس از 12 سال بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت. مدیران یونایتد باور دارند که این بازیکن بزرگ را با قیمتی بسیار پایین خریداری کرده‌اند چرا که دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون یورو برای انتقال او به توافق رسیدند.

هواداران نیز پس از انتشار خبر بازگشت این بازیکن به اولدترافورد، جایی که اولین لیگ قهرمانان و اولین توپ طلای خود را کسب کرد، بسیار هیجان زده شدند. این هیجان به اندازه‌ای بود که رونالدو موفق شد رکورد فروش پیراهن را در فاصله چند ساعت پس از اعلام رسمی حضورش در یونایتد بشکند. به محض این که اعلام شد ادینسون کاوانی حاضر شده شماره 7 افسانه‌ای این بازیکن را بار دیگر در اختیارش قرار دهد، هواداران بیرون از ورزشگاه تجمع کردند تا هرچه سریع‌تر پیراهن این بازیکن را خریداری کنند. و یونایتد در عرض تنها چند ساعت بالاترین میزان فروش اینترنتی از یک فروشگاه ورزشی در آمریکای شمالی را نیز به ثبت رساند.

 

عبور رونالدو از رکورد فروش پیراهن مسی

 

فروشگاه‌های اینترنتی منچستریونایتد از سوی فناتیکز اداره می‌شود که حالا اعلام کرده رونالدو رکورد بیشترین فروش پیراهن در فاصله 24 ساعت پس از پیوستن به شیاطین سرخ را به خود اختصاص داده است. این رکور باعث شده که او از لیونل مسی، رقیب دیرینه خود، پس از انتقال به پاری سن ژرمن نیز عبور کند.

ستاره تیم ملی پرتغال هفته آینده و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی، اولین بازی خود با پیراهن منچستریونایتد را پس از بازگشت دراماتیکش به این تیم در برابر نیوکاسل انجام خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋