دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن از کورس جذب ارلینگ هالند کنار کشید

بایرن از کورس جذب ارلینگ هالند کنار کشید

بایرن مونیخ برنامه ای برای خرید ارلینگ هالند، ستاره گلزن و جوان دورتموند ندارد.

به گزارش ورزش، هماطور که پیش بینی می شد، ارلنگ هالند، ستاره نروژی و 22 ساله در این تابستان در دورتموند باقی ماند. اما یک سال دیگر بند جدایی 75 میلیون یورویی قرارداد هالند فعال می شود و در واقع تردیدی وجود ندارد که او تابستان سال آینده دورتموند را ترک خواهد کرد.

 

حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ سالهاست عملکرد ارلینگ هالند را زیر نظر گرفته و مدیران باشگاه معتقد هستند که این مهاجم نروژی می تواند جانشین رابرت لواندوفسکی در سال های آینده لقب بگیرد. با این حال و با توجه به درخواست های سنگین مدیر برنامه این بازیکن یعنی مینو رایولا، این انتقال غیرممکن خواهد بود.

 

بایرن از کورس جذب ارلینگ هالند کنار کشید

 

پرداخت دستمزد 50 میلیون یورو در سال ساختار پرداخت حقوق در باشگاه بایرن مونیخ را بهم می ریزد و به همین دلیل مدیران این باشگاه برای حفظ نظم رختکن تمایلی به اقدام برای خرید ارلینگ هالند ندارند. پس از تمرکز بر بازار فرانسه در دوره اول، حالا حسن صالح حمیدزیچ برای تقویت ترکیب بایرن مونیخ بیشتر به جذب بازیکنان آلمانی و البته آلمانی زبان بوندسلیگا تمایل دارد.

 

ببه همین علت بایرن منویخ مارسل سابیتزر از لایپزیش را در روزهای پایانی بازار تابستانی جذب کرد و همچنین این باشگاه برای خرید بازیکنانی چون ماتیاس گینتر و هافمن نیز وارد عمل شده است. به هر حال در شرایط فعلی جذب بازیکنی مانند ارلینگ هالند با این دستمزد هنگفت در برنامه های بایرن مونیخ جایی ندارد و بدین ترتیب قطعا این بازیکن تابستان سال بعد راهی تیمی خارج از بوندسلیگا خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋