دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرید جدید بایرن یک سال به تعویق افتاد

به نظر می رسد از همین حالا تکلیف اولین خرید تابستانی بایرن مونیخ برای فصل بعد مشخص شده است.

خرید جدید بایرن یک سال به تعویق افتاد

به گزارش ورزش، ماتیاس گینتر، مدافع قدبلند و 27 ساله گلادباخ فقط یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشته و نامش در لیست خرید بایرن مونیخ نیز قرار گرفته است. گرچه شایعاتی در مورد احتمال رقم خوردن این انتقال در تابستان امسال مطرح شد، اما به نظر می رسد فصل بعد شاهد حضور ماتیاس گینتر در ترکیب باواریایی ها خواهیم بود. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد ماتیاس گینتر در حال حاضر تصمیم کرفته تا یک سال دیگر در گلادباخ باقی مانده و به قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد.

 

خرید جدید بایرن یک سال به تعویق افتاد

 

اما این بازیکن احتمالا در تابستان سال آینده با انتقالی رایگان راهی بایرن خواهد شد. همین حالا نیز صحبت هایی بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و ماتیاس گینتر انجام شده، اما هنوز هیچ چیز قطعی شده و مذاکرات مقدماتی بوده است. پس از سپری کردن پنج فصل موفق در ترکیب گلادباخ، انتقال احتمالی به بایرن مونیخ برای گینتر یک چالش هیجان انگیز خواهد بود.

 

دستمزد فعلی این بازیکن در تیم گلادباخ 3.5 میلیون یورو در سال است و او قطعا درآمد بیشتری در بایرن مونیخ خواهد داشت. اخباری در مورد عدم تمایل یولیان ناگلزمان به حفظ نیکلاس سوله و اتمال تمدید نشدن این مدافع جوان شنیده شده است. به نظر می رسد ماتیاس گینتر را به عنوان جانشین سوله در نظر گرفته و در تابستان بعد او را با انتقالی آزاد جذب خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋