دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناگلزمان به من گفت بعد از کرونا به تمرینات بایرن بیا

ناگلزمان به من گفت بعد از کرونا به تمرینات بایرن بیا

مربی اس وی برمر؛ ناگلزمان به من گفت بعد از کرونا به تمرینات بایرن بیا؛ مربی تیمی که 12 گل از بایرن مونیخ خورد این اجازه را خواهد داشت تا در تمرینات باشگاه مونیخی حاضر شود.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ در اولین دور جام حذفی فوتبال آلمان توانست تیم دسته پنجمی برمر اس وی را با 12 گل شکست دهد. در دیداری که 10093 تماشاگر از آن دیدن کردند و علی رغم شکست سنگین تیم شان، از تماشای بازی ستاره های بایرن مونیخ لذت بردند.

بسیاری پیش بینی می کردند که بایرن برنده میدان شوند ولی نه با 12 گل اختلاف.

ناگلزمان به من گفت بعد از کرونا به تمرینات بایرن بیا

برخی هواداران برمر در حساب اینستاگرام باشگاه و به شوخی نوشتند:« خوب بودیم ولی بایرن کمی بهتر از ما بود.»

هرچند برمر به سختی شکست خورد ولی کمتر هوادار باشگاه در پایان بازی ناراحت به نظر می رسید چرا که می دانند لذت تماشای بازی بایرن مونیخ از نزدیک هر سال نصیب شان نخواهد شد.

مالت سیمان گلر برمر که قبل از بازی گفته بود که خوب می شود اگر کم گل ببازیم، در پایان بازی و با خنده گفت:« مطلقا توپ را نمی دیدم از بس که بایرنی ها سریع بازی می کردند. خوشحالم که اِسوِن اولرایش(گلر بایرن) پیراهنش را به من داد و قطعا خانواده ام درک می کنند که فقط یک پیراهن او نصیبم شده است.»

بازیکنان بایرن اما در پایان بازی از شجاعت برمری ها تقدیر کردند. کیمیش گفت:« به خصوص در نیمه اول خیلی دلاورانه بازی کردند.»

 جمال موسیالا نیز گفت:« بازی به نوعی تفریحی بود ولی برمری ها برخورد خیلی دوستانه و خوبی داشتند.»

ناگلزمان به من گفت بعد از کرونا به تمرینات بایرن بیا

بنجامین اتا سرمربی برمر در پایان بازی و ضمن انتقاد از اخراج بازیکنش در دقیقه 76 گفت:« البته که به بازیکنانم افتخار می کنم. پس از مسابقه با یولیان ناگلزمان(مربی بایرن) صحبتی دوستانه داشتیم و او نکاتی تاکتیکی را به من گفت. خیلی دوست دارم روزی در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شوم و ناگلزمان گفت وقتی کرونا تمام شود امکانش وجود خواهد داشت و من اجازه حضور در تمرینات بایرن را دارم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋