دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان کار احمد نور بعد از شش فصل پرافتخار

پایان کار احمد نور بعد از شش فصل پرافتخار

شماره هشت پرسپولیس خالی شد؛ پایان کار احمد نور بعد از شش فصل پرافتخار؛ انتشار نامه خداحافظی احمد نوراللهی با هواداران پرسپولیس به منزله پایان شش سال حضور او در جمع سرخپوشان است.

به گزارش ورزش، نوراللهی که از لیگ چهاردهم در ترکیب تیم پرسپولیس حضور داشت، سرانجام پس از پایان قراردادش تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و احتمالا شباب الاهلی مقصد مورد نظر او خواهد بود.

این در حالی است که در روزهای گذشته گروهی از هواداران مدیریت باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کردند که نوراللهی با پرسپولیس به توافق رسیده اما همان زمان مشخص شد که چنین موضوعی صحت ندارد و پیشنهاد پرسپولیس نظر احمد نور را جلب نکرده است.

در هفته های گذشته ایجنت نوراللهی مذاکراتی بسیار زیاد با مدیران پرسپولیس داشت اما پیشنهاد حداقلی مدیران باشگاه و سقف قرارداد سرخپوشان سبب شد تا توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشود.

پایان کار احمد نور بعد از شش فصل پرافتخار

نوراللهی در نهایت قراردادش با شباب الاهلی را امضا کرد تا پس از ۸ سال یک بازیکن ایرانی به لیگ امارات ملحق شود؛ لیگی که با تغییر نام از خلیج جعلی، امکان خرید بازیکنان ایرانی را پیدا کرده است. این در حالی است که آخرین بازیکن محمدرضا خلعتبری بود که در عجمان حضور داشت.

احمد نوراللهی شش فصل پیراهن پرسپولیس را برتن داشت و به خصوص در سه سال اخیر جزو بازیکنان کلیدی این تیم بود و به قهرمانی های متوالی این تیم کمک کرد و در سه سال بیش از ۱۰۰ بازی انجام داد.

او گلزنی در دربی را تجربه کرد و همچنین در چهار قهرمانی لیگ برتر نیز همراه پرسپولیس بود. نوراللهی در دو فینال آسیا به میدان رفت و البته از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.

پایان کار احمد نور بعد از شش فصل پرافتخار

با جدایی نوراللهی، پرسپولیس خلا هافبک دفاعی را در ترکیب خود خواهد داشت و با حضور کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک بازیکنی روی نیمکت موجود نخواهد بود و باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

آنطور که رسانه های اماراتی گفته‌اند قرارداد نوراللهی و شباب الاهلی دو ساله خواهد بود و او تا پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در لیگ امارات بازی خواهد کرد.

پرسپولیس این فصل محمدحسین کنعانی زادگان را هم از دست داد و حالا دومین بازیکن کلیدی خود را هم جدا شده می‌بیند و احتمال دارد شهریار مغانلو نیز به سومین بازیکن جدا شده تبدیل شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋