دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چالش سخت بارسا برای فروش هافبک برزیلی

چالش سخت بارسا برای فروش هافبک برزیلی

به نظر می رسد که بارسلونا علاقه زیادی به فروش فیلیپ کوتینیو دارد اما قطعا آنها کار دشواری در این رابطه پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ورزش، بارسلونا با مشکلات عدیده ای پیش رو داشته و قصد دارد برای فصل جدید بخش قابل توجهی از ارقام پرداختی خود برای دستمزد بازیکنان را کاهش بدهد. فیلیپ کوتینیو حقوق زیادی در بارسلونا دریافت می کند و با توجه به عدم نیاز باشگاه به حفظ این بازیکن، خوان لاپورتا به دنبال یک مشتری جدید برای فروش کوتینیو شده است. 

در واقع تا پیش از این شواهد حاکی از آن بود که فیلیپ کوتینیو آخرین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سر می‌گذارد و به نظر می رسید که در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد اما با وجود تلاش های باشگاه کاتالانی تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده و اگر شرایط تغییر نکند باید یک فصل دیگر هافبک برزیلی را در نوکمپ ماندگار دانست.

چالش سخت بارسا برای فروش هافبک برزیلی

اما در همین ارتباط رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا همچنان مایل است که در اسرع وقت فیلیپ کوتینیو را به فروش برساند اما آن ها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت. در واقع با توجه به فرم ناامیدکننده کوتینیو در یکی دو فصل گذشته باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن نیستند و حتی اگر تیم مایل به جذب او باشد، مبلغ مورد نظر بارسلونا را پرداخت نخواهد کرد. با این حال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه چه اتفاقی در مورد ستاره برزیلی رخ خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋