دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چیزهایی که احمد نور به آن فکر می کند

چیزهایی که احمد نور به آن فکر می‌کند

دوراهی شماره هشت؛ چیزهایی که احمد نور به آن فکر می‌کند؛ رفتن یا نرفتن؛ مسئله‌ی این روزهای احمد نوراللهی و هواداران پرسپولیس است.

به گزارش ورزش، موضوع تمدید قرارداد احمد نوراللهی که یکی از بهترین‌های لیگ بیستم بود به دغدغه‌ی هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. بازیکنی که خود نیز در شش و بش رفتن یا ماندن قرار دارد و هنوز تصمیم خود را نگرفته.

انتظار ماندن در پرسپولیس از بازیکنانی چون نوراللهی، از دیدگاه هواداران این تیم چندان انتظار بیش از حدی نیست. از نظر آنها نوراللهی، اعتبار و برند خود را مدیون پرسپولیس و فرصتی که این باشگاه به او داده است. اما بی‌انصافی است که نقش این بازیکن و تلاش و جدیتی که برای رسیدن به این نقطه به خرج داده را نادیده گرفت. چه بسیار بازیکنانی که فرصت پوشیدن پیراهن قرمز به آنها داده شد اما خیلی زود هم آن را از دست دادند.

از طرفی اگر بتوان خود را جای نوراللهی گذاشت، تصمیم به رفتن منطقی جلوه کند. چه کسی می‌تواند از پول درشتی که باشگاه‌های عربی به او می‌دهند چشم‌پوشی کند؟ هر چقدر هم که باشگاه پرسپولیس بخواهد در مورد او ولخرجی کند و رقم قراردادش را افزایش دهد، باز چند درصد از پولی که یک باشگاه متمول عربی به او می‌دهد را می‌تواند جبران کند؟ از آن طرف افزایش چشمگیر دستمزد نور اللهی در پرسپولیس نمی‌تواند منجر به ایجاد نارضایتی در بین بازیکنان دیگر شود؟ و اینکه چنانچه او با رقم بالایی قرمزپوش باقی بماند، این موضوع بر روی عملکرد او تاثیر نمی‌گذارد و دائم او را در معرض قضاوت هوادار خودی و رقیب قرار نمی‌دهد؟ هر چند همین الان هم او با رقمی نزدیک به قرارداد سایر بازیکنان قراردادش را تمدید کند، تا پایان فصل همه از رقم بالایی که او گرفته خواهند گفت و کسی باورش نمی‌شود که او با رقمی پایین‌تر از حد تصور تمدید کرده است.

با این وجود شاید این چالشی که نوراللهی اسیر آن شده اجتناب‌ناپذیر بوده و گزیری از آن نبوده است. مگر می‌توان انتظار داشت او همان روز اول بدون نیم‌نگاهی به پیشنهادهای وسوسه‌کننده، قراردادش را تمدید کند؟

رفتن نوراللهی در سال منتهی به جام جهانی از پرسپولیس به مقصد تیمی عربی، غیر منطقی هم نیست. او که یکی از مردان مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است و تقریبا خیالش از جایگاه ثابتش در تیم ملی راحت است، می‌تواند با بازی در کشوری دیگر، تا حدود زیادی نگاه‌ها و قضاوت‌ها را از خود دور کند و با خیال راحت و بدون استرس بازی در تیمی پرهوادار، جایگاه خود در تیم ملی را هم داشته باشد.

حال برای نوراللهی موضوع پول یا توجه، پول یا انگیزه، پول یا هیجان مطرح است و او وارد مسیری شده که انتخاب در آن چندان آسان نیست. هر چند باشگاه پرسپولیس و نوراللهی می‌توانند به جنبه‌هایی از درآمدزایی مثل تبلیغات در فضای مجازی و ... برای رسیدن به یک مبلغ بالاتر قرارداد فکر کنند، اما پول راحت‌الوصول باشگاه‌های عربی آنقدر زیاد است که هر بازیکنی را به رفتن وسوسه کند.

البته این پرونده باز است و شاید همین فردا نوراللهی از اولین تمدید کننده‌های پرسپولیس باشد.

اینها صرفا چیزهایی است که او به آنها فکر می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋