دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کفش هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

در متن و حاشیه المپیک؛ کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)؛ فرانک استابلر آلمانی که در یک دیدار نفسگیر در رده‌بندی به برنز رسید با چشمانی اشک‌بار از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

به گزارش ورزش، فرانک استابلر یکی از کشتی‌گیرانی بود که در وزن 67 کیلوگرم سد راه محمدرضاگرایی شد و در یک بازی نزدیک به کشتی گیر ایران در یک چهارم نهایی باخته بود.

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

استابلر که به لطف صعود گرایی به فینال به جدول مسابقات برگشته بود در شانس مجدد مقابل دیگر حریف گرایی مبارزه کرد که در نهایت در یک بازی نزدیک پنج بر چهار کشتی گیر گرجستانی را شکست داد و به مقام سومی رسید و برنز این مسابقات را به گردن آویخت.

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

استابلر در سال ۲۰۱۶ میلادی در المپیک ریو در وزن ۶۶ کیلو حاضر بود که در یک چهارم از کشتی‌گیر صربستانی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در اولین مرحله شانس مجدد به اینوئه توموهیرو کشتی‌گیر ژاپنی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما این کشتی گیر این بار کار نیمه تمام ریو را تمام کرد و از شانسی که به او رو کرده بود نهایت استفاده را برد.

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

این ورزشکار آلمانی پس از پیروزی در حالی که روی پاهایش بند نمی‌شد و اشک شوق می‌ریخت کفش‌هایش را در آورد و وسط میدان کشتی گذاشت تا به این سبک از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده باشد. خداحافظی با مدال المپیک می‌تواند بهترین خاطره این کشتی‌گیر که سه طلای جهانی دارد، باشد.

عکس‌ها:فرشاد عباسی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋