دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چرخش غیرمنتظره؛ خروج نام 2 ستاره از فهرست فروش

مسئولان بارسلونا از فروش آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو منصرف شده اند.

چرخش غیرمنتظره؛ خروج نام 2 ستاره از فهرست فروش

به گزارش ورزش، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیرا تایید کرد که اگر پیشنهاد خوبی برای آنتوان گریزمان در تابستان امسال وجود داشته باشد، او نوکمپ را ترک می کند. گزینه مورد نظر خود این بازیکن بازگشت به اتلتیکو مادرید بود، اما با توجه به واکنش هواداران این باشگاه نسبت به بازگشت گریزمان و نحوه جدایی او در تابستان سال 2019، این انتقال آسان نخواهد بود.

 

 

چرخش غیرمنتظره؛ خروج نام 2 ستاره از فهرست فروش

 

 

فیلیپ کوتینیو نیز که از ژانویه گذشته مصدوم است و نتوانسته برای بارسا بازی کند یکی از گزینه های بارسا برای فروش محسوب می شود ولی خلاصی از دست این بازیکن برزیلی هم دشواری های زیادی دارد. شاید باشگاهی حاضر نشود برای بازیکنی که ماه ها مصدوم بوده، هزینه کند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسا که می دانند فروش گریزمان و کوتینیو دشوار است، به هر دو اعلام کرده اند که درصد قابل توجهی از دستمزدشان را کسر کنند و در این صورت از فهرست فروش خارج خواهند شد. 

 

 

چرخش غیرمنتظره؛ خروج نام 2 ستاره از فهرست فروش

 

 

این چرخش 180 درجه ای پس از درخواست مستقیم رونالد کومان سرمربی بارسا بوده است. مربی هلندی به سران باشگاه اعلام کرده است که به این دو بازیکن نیاز دارد و بهتر است شرایطی فراهم شود تا هر دو فصل پیش رو ماندنی شوند. کاهش دستمزد اتفاقی است که برای تمامی بازیکنان بارسا رخ خواهد داد ولی گریزمان و کوتینیو که پس از لیونل مسی بیشترین دستمزد را دریافت می کنند، باید درصد بیشتری از دستمزدشان را کسر کنند.

گریزمان و کوتینیو تنها در یک صورت از بارسا جدا می شوند: رسیدن پیشنهادی بسیار خوب و معقول برای آنها.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋