دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشکر و عذرخواهی؛ به سبک ساکت الهامی (عکس)

نساجی بازی در برابر استقلال را خوب شروع کرد و حتی زودتر از میهمان خود به گل رسید اما در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خورد.

به گزارش ورزش، نساجی بعد از برد در برابر ذوب آهن در استادیوم فولاد شهر و قطعی کردن حضورش در جمع تیم های لیگ برتری با آسودگی خاطر در برابر استقلال به میدان آمد و به دنبال یک نمایش خوب در برابر آبی ها و یک نتیجه بهتر بود تا آخرین بازی خانگی خود را در استادیوم شهید وطنی با خاطره ای خوش به پایان ببرد. دقایق ابتدایی بازی به سود نساجی پیش رفت و در دقیقه 17 بود که نفوذ و پاس خوب محمود قائد رحمتی روی تیر دور به کریم اسلامی رسید و ضربه آرام این مهاجم تبدیل به گل شد. این برتری تا ثانیه های پایانی نیمه نخست ادامه داشت تا اینکه وریا غفوری بازی را به تساوی کشاند و دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم اما حکایت متفاوتی داشت و استقلال با توجه به بهره گیری از جوان ها در ترکیب و هم چنین تعویض های فرهاد مجیدی تیم بهتر میدان بود و دو گل دیگر به ثمر رساند تا در پایان با نتیجه 3-1 برنده شود. در پایان بازی اما تماشاگرانی که در ساختمان های مجاور و مشرف به استادیوم شهید وطنی قا ئشمهر گرد هم آمده بودند به شدت ساکت الهامی را تشویق کردند و سرمربی نساجی هم در واکنش به این تشویق از تماشاگران نساجی هم عذرخواهی کرد و هم تشکر. تشکر به خاطر تشویق هایی که داشتند و معذرت به خاطر شکست نساجی. ساکت الهامی پیش از این شکست دست به کار بزرگی زد. بقای نساجی در لیگ برتر. آنهم در مصاف با تیم هایی چون سایپا و ذوب آهن که هم از نظر مالی و هم از نظر فنی شرایط ایده آلی دارند.

تشکر و عذرخواهی؛ به سبک ساکت الهامی (عکس)

تشکر و عذرخواهی؛ به سبک ساکت الهامی (عکس)

عکس: معین نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋