دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الهامی: نمایش جانانه ای مقابل استقلال داشتیم

الهامی: نمایش جانانه‌ای مقابل استقلال داشتیم

سرمربی نساجی مازندران به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل استقلال پرداخت.

به گزارش ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهار کرد: ابتدا به تیم استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، ادامه دادیم و به گل رسیدیم؛ تا دقیقه ۳۰ توپ و میدان در اختیار ما بود ولی پس از آن استقلال نمایش بهتری داشت و آن پنالتی اجازه نداد نیمه اول را با برد تمام کنیم.

او ادامه داد: با دریافت گل دوم غافلگیر شدیم و در حالی که دوباره بازی در اختیار ما بود، یک گل دیگر خوردیم. در مجموع به نظرم استقلال بهتر بود و ثابت کرد بدون اغراق یکی از بهترین‌های آسیاست. امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و آسیا موفق باشند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که نمایش جانانه‌ای داشتند. بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و نمی‌توانم از شاگردانم خُرده بگیرم. اگر کوتاهی وجود داشت، از جانب بنده بود. از همکاران عزیزم تشکر می‌کنم که در این مدت با هم بودیم و هستیم. از تماشاگران نساجی نیز که ما را تا ورزشگاه بدرقه کردند و شرمنده آنها شدیم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر جبران کنیم.

او درباره تاثیرگذاری فشردگی بازی‌ها در عملکرد امروز نساجی گفت: اگر بخواهیم بهانه بیاوریم، خیلی از مسائل است ولی این فشردگی برای استقلال هم وجود دارد. ما با استقلال بازی داشتیم و آنها فشردگی مسابقات‌شان بیشتر بود ولی به نظرم امروز نمایش خوبی داشتیم و اگر یک مقدار در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم بهتر از این باشیم. به نظرم کیفیت بازی با نتیجه هم‌خوانی نداشت ولی بازهم می‌گویم استقلال با شایستگی برنده شد.

الهامی: نمایش جانانه‌ای مقابل استقلال داشتیم

الهامی در واکنش به یکی از خبرنگاران که بخاطر بقای نساجی در لیگ برتر از او تشکر کرد و تاکید داشت نگه داشتن نساجی در این فصل همانند صعودشان از لیگ یک ارزشمند بود، گفت: از نظر لطف شما ممنونم. اگر این موفقیت را نسبت به بنده می‌دانید، اشتباه می‌کنید. فقط من عامل این موفقیت نبودم و تمام مجموعه تیم، رسانه‌ها، هواداران، بازیکنان، مالک، مدیریت باشگاه و همکارانم در این مهم نقش داشتند. باید از تمام خبرنگاران قائم‌شهری هم تشکر کنم چراکه از زمانی که آمدیم، اتحاد و همدلی در نساجی به وجود آمد و در شرایطی قرار گرفتیم که همراه با هم رشد و پیشرفت کردیم و با خاطره خوش به اینجا رسیدیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه نساجی مقابل استقلال نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست، ابراز کرد: جز شرمندگی در مقابل محبت‌ها به خودم حرفی نمی‌توانم بزنم. وظیفه خودم می‌دانستم که این تیم را به موفقیت برسانم. کار کردن برای مردم قائم‌شهر و تماشاگران نساجی افتخار است. شاید خیلی‌ها شرایط زندگی‌شان سخت باشد، اما با نساجی می‌خوابند و بیدار می‌شوند. ماندن در لیگ برتر مبارک آنها و شرمنده هستم که نتوانستیم استقلال را ببریم. خیلی دوست داشتم استقلال را شکست دهیم، نه فقط بخاطر اینکه نتیجه بگیریم چون موجب شادی آنها می‌شد. ان‌شاالله در هفته آینده جبران می‌کنیم.

عکس ها از معین نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋