دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غیبت قایدی، یزدانی، مرادمند و دیاباته مقابل نساجی

4 ستاره آبی پوش به قائمشهر نرفتند؛ غیبت قایدی، یزدانی، مرادمند و دیاباته مقابل نساجی؛ 4 ستاره تیم استقلال در سفر به قائمشهر تیم خود را همراهی نکردند.

غیبت قایدی، یزدانی، مرادمند و دیاباته مقابل نساجی

به گزارش ورزش، تیم استقلال در شرایطی فردا شب مقابل نساجی مازندران صف آرایی می کند که 4 بازیکن بزرگ این تیم غایب خواهند بود.


اعضای تیم استقلال عصر امروز تهران را به مقصد قائمشهر ترک کردند اما در این سفر 4 بازیکن تیم را همراهی نکردند.


مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و محمدحسین مرادمند 4 بازیکنی هستند که همراه سایر  بازیکنان به شمال سفر نکردند و در بازی یکشنبه شب غایب خواهند بود.


در این بین شیخ دیاباته قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان به کادرفنی اعلام کرده بود که مصدوم است. مرادمند نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در سفر استقلالی ها غایب است. مهدی قایدی و سیاوش یزدانی اما مشکل خاصی ندارند اما با صلاحدید فرهاد مجیدی این دو بازیکن در دیدار با نساجی حضور ندارند و استراحت خواهند کرد.


سرمربی استقلال تصمیم گرفته در بازی های باقیمانده لیگ برتر به برخی بازیکنانش استراحت بدهد تا آنها برای مسابقات جام حذفی آمادگی مطلوب داشته باشند و عدم همراهی قایدی و یزدانی در سفر به شمال کشور هم به همین خاطر است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋