دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الهامی: رسیده ایم به پرافتخارترین تیم آسیا

الهامی: رسیده‌ایم به پرافتخارترین تیم آسیا

به جدول نگاهی نداریم و برای برد بازی می‌کنیم؛ الهامی: رسیده‌ایم به پرافتخارترین تیم آسیا؛ مربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید اگر سال آینده در این تیم ماندنی شود، توجه ویژه ای به تیم امیدهای باشگاه خواهد داشت.

به گزارش ورزش، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال با اشاره به پیروزی تیم المپیک والیبال ایران در توکیو مقابل لهستان و مدال طلای فروغی گفت: پیش از شروع صحبت هایم پیروزی والیبالیست های تیم ملی و کسب مدال طلای جواد فروغی را تبریک می گویم. فروغی در هر 2 جبهه قهرمان است. او هم قهرمان است و هم مدافع سلامت که کار جهادی می کند.


او سپس با اشاره به عملکرد تیمش پیش از مصاف با استقلال اضافه کرد: از مجموعه تیم تشکر می کنم که تا به اینجا خوب کار کرده ولی حالا به تیم قابل احترام و پرافتخارترین تیم آسیا رسیده ایم. استقلال تیمی است که محبوبیت خاصی بین هواداران دارد و روال خوبی در 8-9 هفته گذشته داشته است. این تیم نتایج خوبی گرفته و دربی را برده است. استقلال توانسته به جایگاه اصلی خودش برسد و هوادارانش را راضی کند. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد.

الهامی: رسیده‌ایم به پرافتخارترین تیم آسیا


بخش بعدی صحبت های ساکت الهامی در مورد شرایط نساجی مازندران و تحلیل نبرد برابر استقلال بود و گفت: البته ما هم نساجی هستیم و جایگاه خوبی داریم.هر دو تیم در دور برگشت امتیازات نزدیک به هم جمع کرده و از شرایط خوبی برخوردار هستند. فردا شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی از سوی دو تیم هستیم چون هر دو تیم به این بازی به شکلی نگاه می کنند که به روند موفقیت خود ادامه بدهند. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته است به برتری برسد.


سوال بعدی از الهامی با توجه به قطعی شدن ماندن نساجی این بود که آیا تیمش در 2 بازی آینده با تمام قوا بازی خواهد کرد یا خیر و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: ما در تمام بازی ها چه 10 و چه 11 نفر باشیم برای برد وارد زمین می شویم. ما نفرات اصلی یا ذخیره نداریم. امکان دارد فردا تغییراتی داشته باشیم. این تیم با نفراتی که کارش را شروع کرده فردا هم با همان نفرات به کارش ادامه خواهد داد.


سرمربی نساجی در خصوص اینکه آیا قول می دهد فصل آتی تیم خوبی بسته شود یا خیر گفت: اینکه چه تیمی بسته شود را الان نمی توانم حرفی بزنم اما اگر من سرمربی نساجی باشم چون قول داده ام به آن پایبند هستم. امیدهای نساجی قهرمان کشور شده اند و حق آنها این است که خودشان را در ادامه راه نشان بدهند. حضور آنها در تیم بزرگسالان مزد آنها است مگر اینکه خودشان بخواهند به تیم های دیگر بروند. اعتقاد و ایمان دارم که بازیکنان تیم امید نساجی بسیار با توان هستند و اگر باشم از آنها استفاده می کنم.


الهامی در پاسخ به این سوال که رتبه ایده آل او برای نساجی در پایان فصل چیست؛ گفت: مهم این است که اتحاد و شخصیت داریم. ما برای جدول بازی نمی کنیم ولی امیدوارم نتایجی بگیریم که لایق هواداران ما باشد. فردا هم هواداران نساجی و استقلال دلشان با تیمشان است و من امیدوارم تیم ما با یک بازی خوب و با کیفیت 3 امتیاز لازم را کسب کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋