دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفتار بارسا زشت بود؛ باورم نمی شد اخراجم کرده اند

رفتار بارسا زشت بود؛ باورم نمی‌شد اخراجم کرده‌اند

متئوس فرناندز:؛ رفتار بارسا زشت بود؛ باورم نمی‌شد اخراجم کرده‌اند؛ متئوس فرناندز تنها پس از یک سال حضور در بارسلونا قراردادش یک طرفه فسخ شد.

به گزارش ورزش،  زمستان 2020 بود که باشگاه بارسلونا متئوس فرناندز را از پالمیراس برزیل با رقم 7 میلیون یورو به خدمت گرفت و بلافاصله نیز او را به رئال وایادولید قرض داد. 

متئوس از بوتافوگو با رقم 3.5 میلیون یورو جذب پالمیراس شده بود ولی در این باشگاه جزو بازیکنان ذخیره بود.

رفتار بارسا زشت بود؛ باورم نمی‌شد اخراجم کرده‌اند

متئوس برای وایادولید برابر اتلتیکو، ایبار و بتیس مجموعا 166 دقیقه بازی کرد و خوب هم نشان داد ولی شیوع کرونا باعث شد تا دوران حضور او در این باشگاه کوتاه باشد. وایادولید قرارداد او را برای 11 بازی باقیمانده فصل که به اواخر بهار و اوایل تابستان موکول شد، تمدید نکرد و او به بارسا بازگشت. 

فصل گذشته متئوس حتی یک بازی هم در لالیگا انجام نداد و ماه گذشته باشگاه کاتالان یک طرفه قرارداد او را فسخ کرد. اتفاقی که متئوس را بسیار خشمگین کرد و او قصد شکایت از بارسلونا را دارد.

رفتار بارسا زشت بود؛ باورم نمی‌شد اخراجم کرده‌اند

متئوس در مصاحبه جدید خود و در انتقاد از سران بارسا به "گلوبواسپورته" گفت:« اصلا خبر نداشتم و زمانی که مطلع شدم قراردادم را فسخ کرده اند، باور نمی کردم. در خانه بودم و با همسرم قصد داشتم به خرید بروم که ایمیلی از باشگاه دریافت کردم.

برایم باورکردنی نبود و بلافاصله به وکیل و ایجنتم خبر دادم. به من گفتند که این حکم اخراج تو را دارد و کمی بعد خبر در رسانه ها منتشر شد. بدون اینکه یک کلمه با من حرف بزنند و حتی یک تماس بگیرند، مرا اخراج کردند. حتی یک تماس در حد سلام و خداحافظ نیز نگرفتند. بارسا با من مثل یک فوتبالیست رفتار نکرد و رفتار باشگاه زشت و غیر حرفه ای بود. همه چیز را الان در اختیار وکلایم گذاشته ام.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋