دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احمد نور این پیراهن را عوض نمی کند

ادامه همکاری با پرسپولیس با وجود امکان ترنسفر؛ احمد نور این پیراهن را عوض نمی‌کند؛ علیرغم اینکه باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی و کتبی در چند مرحله خواسته خود برای تمدید قرارداد با این بازیکن را مطرح کرده است،هنوز توافق دوطرفه حاصل نشده

احمد نور این پیراهن را عوض نمی‌کند

به گزارش ورزش ، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان از اردوگاه قرمز نزدیک‌ترین بازیکنان به در خروجی این باشگاه و انتقال به لیگ قطر قرار هستند. احمد نوراللهی که در دو فصل اخیر با پیشنهادات مناسبی از سوی تیم‌های خارجی روبرو بود، یک بار به دلیل شرایط پرسپولیس و جدایی برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد تیمش را در شرایط بدتری قرار ندهد و تصمیم به ادامه حضور در این تیم گرفت.


در ابتدای فصل بیستم بار دیگر بحث انتقال احمد نوراللهی به خارج از فوتبال ایران داغ شد؛ شماره هشت پرسپولیس اما به واسطه باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش از آن صرفنظر کرد. او حتی در نیم فصل می‌توانست بالاخره قید ادامه همکاری با پرسپولیس را زده و به دنبال دستیابی به منابع مالی مناسب‌تر باشد. خصوصا اینکه ارقام و عددهایی که دیگر تیم‌های خصوصی و نیمه دولتی هزینه بازیکنان خود کرده بودند، در اردوهای تیم ملی و در گپ‌های دوستانه بین آنها، بیشتر از گذشته باعث دلگیری او نسبت به رقم قراردادی که با پرسپولیس داشت شده بود اما تصمیم او چیز دیگری بود. درسن مثل امروز که او  که در این فصل یکی از برترین آمارهای فردی از حیث تاثیرگذاری در پرسپولیس با گلزنی و پاس گل را از خود به جا گذاشته، هرچه به روزهای پایانی فصل نزدیک‌تر می‌شود باید بیش از گذشته خود را آماده یکی از تصمیمات مهم زندگی‌اش کند.


کمتر از دو هفته دیگر لیگ به پایان خواهد رسید و قرارداد شماره هشت سرخ‌ها نیز که از دوره علی دایی به این تیم پیوسته بود و در حال حاضر بعد از امید عالیشاه باسابقه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود، به پایان خواهد رسید. بازیکنی که باید بین عقل و منطق و عشق و البته مادیات در کنار آنها، درباره آینده خود در جمع سرخ‌ها تصمیم بگیرد. بازیکنی که اسطوره‌اش استیون جرارد از لیورپول و البته علی کریمی در پرسپولیس بوده‌اند .


 علیرغم اینکه باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی و کتبی در چند مرحله خواسته خود برای تمدید قرارداد با این بازیکن را مطرح کرده است،هنوز توافق دوطرفه رخ نداده . طبق قانون و اعلام سازمان بازرسی، باشگاه پرسپولیس و البته استقلال مجاز به افزایش رقم 10 تا 15 درصدی قرارداد بازیکنان در خصوص تمدید آن هستند که این عدد در مقابل پیشنهاد خارجی نوراللهی بسیار پایین است. البته شماره هشت طی سالیان اخیر نشان داده که شرایط مالی در اولویت دوم او قرار دارد اما مشکلاتی هم هست که باعث شده توافق زودتر از امروز حاصل نشود .


پیش‌بینی نزدیکان احمد این است که  احتمال ادامه همکاری نوراللهی با پرسپولیس خیلی بیشتر از دیگر احتمالات باشد. نوراللهی بنا به نظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد در صف اول مدیران این باشگاه برای امضای مجدد قرار دارد و بعید است آنها شماره هشت توانمند و ملی‌پوش خود را به سادگی از دست بدهند،ضمن اینکه سال جام جهانی هم هست و احمدنور دوست دارد در لیگ رقابتی‌تر ایران به کار ادامه بدهد و برای تیم ملی و نقش آفرینی آماده‌تر باشد.


نوراللهی یک بار ناخواسته و به واسطه خدمت سربازی با اشک و اندوه پیراهن پرسپولیس را از تن خارج کرد. او که تاب این جدایی را نداشت در این فرصت هر چه مدارک داشت رو کرد تا خدمت سربازی‌اش را کوتاه کند و هر چه زودتر بار دیگر با پیراهن شماره هشت در ترکیب تیم پرسپولیس خودنمایی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋