دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماموریت بزرگ فوتبال و فوتسال ملی

ماموریت بزرگ فوتبال و فوتسال ملی

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از ماموریت بزرگ فوتبال و فوتسال ملی صحبت کرد.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ایران بعد از اینکه توانست ماموریت دشوار صعود از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 را با موفقیت پشت سر بگذارد، از چندی بعد در مرحله پایانی مقدماتی، باید با 5 حریف برای صعود به جام جهانی رقابت کند. ملی پوشان فوتسال کشورمان هم  از اواخر تابستان سال جاری باید در جام جهانی این رشته به میدان بروند؛ به این ترتیب، ماموریت بزرگی در انتظار فوتبال و فوتسال ملی کشورمان است.

کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص شرایط فوتبال و فوتسال ملی کشور در آستانه این ماموریت های بزرگ گفت: ما مسابقات بحرین را با همه سختی ها و مشکلات با موفقیت کم نظیری پشت سر گذاشتیم و با حمایت مدیران فدراسیون فوتبال به پیروزی فوق العاده ای دست یافتیم. اما برای صعود به جام جهانی مسابقات مهم دیگری پیش رو داریم.

برخلاف بعضی صحبت ها گروه ایران ساده نیست و ۵ تیم دیگر این گروه همگی تلاش می کنند تا به جام جهانی صعود کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند. این درست است که فدراسیون فوتبال تنها مرجعی درنظر است که برای فوتبال تصمیم می‌گیرد؛ ولی فوتبال در ایران برای همه مهم است و برای صعود باید همه دست به دست هم دهیم. چرا که از دیگر سو جام جهانی برای همه تیم ها مهم است و با تمام توان در رقابت‌های انتخابی حاضر می‌شوند. تیم ملی متعلق به همه کشور و همه ارکان است و برای صعود تیم ملی نیز همه باید ورود کنند. مانند سازمان صدا و سیما که با ظرفیت کامل به فدراسیون فوتبال کمک کرده و می کند. مقامات دولتی باید به این موضوع ورود کنند تا بزرگترین اتفاق ورزشی به وقوع بپیوندد و ما به جام جهانی صعود کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در پایان اضافه کرد: تیم ملی فوتسال نیز راهی مسابقات جام جهانی کوچک و سپس جام جهانی بزرگ می‌شود که امیدواریم این رویدادهای بزرگ همراه با موفقیت فوتسال کشورمان باشد. عزیزی خادم و سراجی برای موفقیت این تیم در جام جهانی خیلی تلاش کردند و اواخر شهریور ماه در مسابقات فوتسال لیتوانی شرکت می کنیم و آرزوی ما این است که فوتسال مان نیز لبخند را مهمان مردم کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋