دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترس از کرونا برنامه اینتر را تغییر داد

ترس از کرونا برنامه اینتر را تغییر داد

ترس از ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا، برنامه سفر اینتر به ایالت متحده را لغو خواهد کرد.

به گزارش ورزش، چندی قبل اعلام شد اینتر برای برگزاری دیدارهای دوستانه خود خود در قالب جام فلوریدا، به زودی به آمریکا سفر خواهد کرد. اما نشریه کوریره دلااسپورت مدعی شد مدیران اینتر به برگزار کنندگان جام فلوریدا اطلاع داده اند که می خواهند به دلیل عدم ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا، از شرکت در این مسابقات دوستانه کناره گیری کنند.

 

ترس از کرونا برنامه اینتر را تغییر داد

 

قرار بود کاروان اینتر روز پنجشنبه راهی ایالات متحده بشود، اما تصمیم این باشگاه عوض شده و آنها قصد دارند برای حفظ سلامتی بازیکنان خود این برنامه را لغو کنند. مدیران نراتزوری به این نتیجه رسیده اند از شرکت در رویدادهای بزرگ و سفرهای طولانی پرهیز کنند.

 

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده جام فلوریدا، قرار بود اینتر روز یکشنبه 25 ژوئن و در نیمه نهایی این مسابقات در استادیوم کمپینگ اورلاندو به مصاف آرسنال برود. اما این دیدار برگزار نشده و اینتر به آمریکا سفر نخواهد کرد. البته در صورت قطعی شدن این تصمیم، اینتر باید هزینه انصراف از جام فلوریدا را پرداخت کند. با این حال به نظر می رسد مدافع عنوان فتح اسکودتو امروز تصمیم خود را برای کناره گیری از این تورنمنت رسما اعلام می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋