دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)

صعود به رده ۱۲ و آرامش ماندن در لیگ؛ معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)؛ نساجی مازندران در ۱۰ مسابقه اخیر لیگ برتر با سرمربی جدیدش توانسته ۱۹ امتیاز کسب کند تا در آستانه بقا در لیگ برتر باشد.

به گزارش ورزش، حد فاصله هفته هفدهم تا بیست و هفتم لیگ بیستم فوتبال ایران برای تماشاگران نساجی مازندران متفاوت از تمام سالیان اخیر بود؛ ۱۰ هفته‌ای که تا قبل از آن کمتر امیدی به ماندن در لیگ داشتند، اما حالا در فاصله سه هفته به پایان فصل جشن و پایکوبی در قائم‌شهر به راه انداخته‌اند.

نساجی مازندران تا هفته هفدهم فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده بود، اما با تغییرات در کادر فنی و حضور ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی این تیم، آنها توانستند روند فوق‌العاده‌ای طی کنند و در نهایت با برد شب گذشته مقابل پدیده مشهد در آستانه بقا در لیگ برتر قرار بگیرند و حتی خود آرام آرام خود را به میانه جدول نزدیک کنند.

معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)

تیم نساجی با احتساب برتری شب گذشته مقابل شاگردان مهدی رحمتی، در ۱۰ مسابقه با سرمربیگری ساکت الهامی توانست سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان، ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد را شکست بدهد، در آبادان تیم صنعت نفت را متوقف کند و سه باخت هم برابر پرسپولیس، سپاهان و پیکان داشته باشد.

این عملکرد و نتایج برای نساجی مازندران بزرگترین شگفتی و اتفاق بود چراکه آنها پس از کسب ۱۰ امتیاز در ۱۷ هفته ابتدایی فصل، ۱۹ امتیاز در ۱۰ مسابقه با هدایت الهامی به دست آوردند و با این نمایش جالب توجه از رتبه پانزدهم جدول تا جایگاه دوازدهم بالا آمده‌اند و بخاطر فاصله ۶ امتیازی با سایپای رده پانزدهم، در آستانه بقا در لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)

الهامی با میانگین امتیازی ۱/۹ در نساجی مازندران طی ۱۰ مسابقه که فقط پرسپولیس و سپاهان را از حیث میانگین امتیازی بالاتر از خود می‌بیند، توانسته موفقیت بزرگی را رقم بزند و همانند سال گذشته که تراکتور را به قهرمانی در جام حذفی رساند، این بار با حفظ تیم نساجی در لیگ برتر، یک تجربه جدید به دست بیاورد.

سرمربی نساجی که در جریان مسابقه جنب و جوش زیادی داشت و نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد، در پایان مسابقه شاگردان خود را در آغوش گرفت و به آنها خسته نباشید گفت تا این بازیکنان با انگیزه مضاعفی در سه هفته پایانی فصل به زمین بروند و ضمن قطعی کردن بقای تیم، رتبه خود را بهتر کنند.

معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)

عکس: معین نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋