دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صداقت: سرمربیگری در نساجی شجاعت می خواست

نوازی اشتباه کرد که وارد چنین فضایی شد؛ صداقت: سرمربیگری در نساجی شجاعت می‌خواست؛ مربی تیم نساجی معتقد است که نیمکت تیم پدیده مشکلات بسیار بیشتری از نیمکت این تیم داشت.

صداقت: سرمربیگری در نساجی شجاعت می‌خواست

به گزارش ورزش، تیم نساجی با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شانس بقای خود را بالاتر برد. به گفته مدیررسانه تیم نساجی، ساکت الهامی حال مساعدی نداشت و مصطفی صداقت به جای او در نشست خبری حضور یافت. صحبت های مربی نساجی را در ادامه بخوانید:

به خوبی پدیده را آنالیز کرده بودیم

این برد را به خانواده نساجی تبریک می گویم. امیدوارم که هوادارانمان از تلاش سربازان شان در زمین راضی باشند. کیفیت فنی تیم پدیده و جایگاه این تیم نشان دهنده سختی بازی بود ولی ما برنامه های خودمان را داشتیم و به خوبی پدیده را آنالیز کرده بودیم. شاهد بودید که در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم و چند موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم. از موقعیت های زیادی که داشتیم متاسفانه فقط یک موردش گل شد. 

میرزازاد کم کارترین بازیکن ما بود

طبیعی هم هست آنها چیزی برای از دست دادن در نیمه دوم نداشتند و تغییر سیستم دادند. ما هم متقابلا همین کار را کردیم. روی ارسال های بلند آنها بسیار خوب عمل کردیم. هیچ موقعیت خاصی به حریف ندادیم. فکر می کنم امروز میرزا زاد کم کارترین بازیکن ما بود. خوشحالیم از این برد و الان وقت استراحت بازیکنان است. باید از بردمان لذت ببریم و بعد از یک روز استراحت کارمان را دوباره شروع می کنیم. همان طور که آقای الهامی بارها گفته اند، بازی به بازی پیش می رویم و تا روز آخر تلاش می کنیم. با مسائل دیگر هم کاری نداریم.

به دنبال کسب بهترین رتبه ممکن هستیم

همان روز اولی که کارمان را شروع کردیم اگر مصاحبه آقای الهامی را ببینید نه اینکه قول دادند ولی همیشه برای بهتر شدن تلاش می کنیم. به دنبال این هستیم که بهترین رتبه را در حد توان مان کسب می کنیم. مطمئن باشید که تمام توان خود را برای کسب بهترین رتبه به کار خواهیم برد.

قبول مسئولیت نساجی شجاعت می خواست

صداقت در مورد اظهارات نوازی که مدعی شده بود نیمکت تیم حریف یکسری فحاشی ها به آنها کرده و همچنین ادعاهای دیگر این مربی در خصوص کادر فنی پدیده گفت: در زمین بازیکنان ما حمله می کردند ولی همه کسانی که فوتبالی هستند می توانند شهادت بدهند که قبول مسئولیت در شرایط جدولی تیم نساجی شجاعت می خواست و کار هر کسی نبود. من نمی دانم ایشان منظورشان چه چیزی بوده است؟ پدیده که تیم خود ماست. محمد نوازی، مهدی رحمتی و رضا ناصحی همگی از دوستان خوب ما هستند. این تیم، تیم شهر من است. اگر نوازی این حرف را زده، یک ذره بی تجربگی کرده است. ما هنوز فراموش نکرده ایم که پدیده به خاطر صدور کارت مربیانش که مشکل مدرک داشتند چه مشکلاتی داشته است؟ یا در لیگ قهرمانان آسیا که مربیانش نمی توانستند کنار نیمکت باشند. این ها خوب نیست. نوازی اشتباه کرد که وارد این فضا شد و فضای خوبی انتخابی نکرد. از لحاظ مدرک مربیگری هم نیمکت آنها مشکلات بیشتری دارد.

جای ریسک کردن نداریم

ما جای ریسک کردن نداریم. تیم حریف هم چیزی برای از دست دادن نداشتند. آنها یک بازیکن بلند قامت آوردند و چون فاصله کم بود بازیکنان مان کمی با استرس بازی می کردند. شرایط جدول هم کار را سخت کرده بود و این نوع بازی طبیعی بود. اگر می توانستیم از 7-8 موقعیت نیمه اول به خوبی استفاده کنیم نتیجه بهتری کسب می کردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋