دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساوت گیت:منتظر فردا و این چالش خارق العاده هستیم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تیمش بی صبرانه منتظر دیدار فینال برابر ایتالیا است.

ساوت‌گیت:منتظر فردا و این چالش خارق‌العاده هستیم

به گزارش ورزش، یکشنبه شب رقابت‌های یورو به پایان می رسد و دو تیم انگلیس و ایتالیا فینال مسابقات را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌کنند؛ دو تیمی که در مرحله نیمه نهایی سختی فراوانی را متحمل شدند چراکه انگلیس با پنالتی مشکوک در وقت‌های اضافه دانمارک را شکست داد و در سمت مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی بر اسپانیا غلبه کرد و راهی فینال شد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از مسابقه فینال گفت: "طبیعتاً بازی نیمه نهایی لحظه ای بود که ما آن را بسیار دوست داشتیم چراکه توانستیم در زمین مسابقه شادی را با هواداران‌مان به اشتراک بگذاریم و البته در رختکن نیز شرایط فوق العاده ای وجود داشت. فکر می‌کنم که در هنگام بازگشت به خانه با اتوبوس نیز چنین وضعیتی وجود داشت و موسیقی در حال پخش بود اما در ذهن ما این وجود داشت که ما هنوز به جایی نرسیده ایم."

ساوت‌گیت:منتظر فردا و این چالش خارق‌العاده هستیم

ساوت‌گیت در ادامه گفت: " در واقع این بازیکنان هر چه اتفاق بیفتد باز هم میراث بزرگی را از خود به جای گذاشته اند و حالا رنگ مدال مطرح می‌شود و احتمالا شما در زندگی فرصت های کمی مثل این پیش روی خود می بینید. بنابراین ما باید لحظه ای که در آن قرار داریم را غنیمت بشماریم و از شانس مان بهترین استفاده را بکنیم."

ساوت‌گیت در مورد ایتالیا: "ایتالیا یک تیم خارق العاده است. آنها رکورد 30 مسابقه بدون شکست را دارند که یک رکورد باورنکردنی برای هر تیم فوتبال است. این یک چالش خارق‌العاده برای ماست که البته واقعاً منتظر آن هستیم."

ساوت‌گیت:منتظر فردا و این چالش خارق‌العاده هستیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋