دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جلسه مهم هیئت رئیسه فدراسیون در مرکز ملی

جلسه مهم هیئت رئیسه فدراسیون در مرکز ملی

برای کامل شدن کابینه و حرکت به سوی اهداف؛ جلسه مهم هیئت رئیسه فدراسیون در مرکز ملی؛ اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز آینده جلسه مهمی را برای صحبت در مورد مسائل مختلف برگزار خواهند کرد.

به گزارش ورزش، این خبری است که سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر کرده و نوشته است:« نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال ساعت ۱۰ صبح فردا (یکشنبه، بیستم تیرماه) در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. در این نشست اعضا در خصوص مسائل مختلف به صحبت و تصمیم‌گیری می‌پردازند. باتوجه به شرایط خاص و وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا، جزییات این جلسه متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.»


هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این روزها با درخواست های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه است و عزیزی خادم که به نظر می رسد پس از قطعی شدن صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی جام جهانی، تازه فرصت برای انجام کار جدی و بهبود شرایط آغاز کرده، احتمالا روز آینده تصمیمات مهمی به همراه سایر همکارانش خواهد گرفت و صحبت در مورد تغییر قنبرزاده یا ابقای او در پست دبیرکلی، یکی از مهم ترین خروجی های این جلسه خواهد بود.

منصور قنبرزاده از 18 اسفندماه به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب شد، اما طبق اساسنامه دیگر نمی‌تواند به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه دهد. در همین راستا روز آینده سرانجام از میان نام‌هایی که برای تصدی این پست شنیده می شود، یکی انتخاب می شود تا کارهای اجرایی فدراسیون در امور بین الملل هم تسهیل شود و سرعت بیشتر و کیفیت بهتری بگیرد.

تصمیم‌گیری درباره وضعیت انتخاب نایب رئیس اول و دوم نیز از دیگر موارد مهمی است که انتظار می‌رود  فدراسیون عزیزی خادم هرچه زودتر در مورد آنها تصمیم گیری کند تا مجموعه او زودتر خودش را در مسیر خواسته های اهالی و دغدغه های این روزهای جامعه فوتبال کشور قرار بدهد.


البته طبق قانون نواب رییس پیشنهادی باید به مجمع عمومی معرفی شوند و با تعیین تاریخ برگزاری مجمع انتخابات برای آنها برگزار شود.  این مهم البته به دلیل شفاف نبودن صورت‌های مالی دوره‌های قبلی فدراسیون و چندین دردسر بزرگ مالی مثل پرونده شستا و بدهی‌های مالیاتی و هم‌چنین  همزمانی با مسابقات بسیار مهم اتتخابی جام جهانی تیم‌ملی در بحرین که سرنوشت فوتبال کشور هم به نتایج آن گره خورده بود به تعویق افتاد و حالا باید منتظر ماند و دید چه زمانی شرایط گردهمایی اعضای مجمع و رای اعتماد به نواب رئیس اول و دوم مشخص شود و بررسی صورت‌های مالی و بودجه فدراسیون از سوی هیات رییسه تعیین خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋