دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ریبری: انتظار داشتم بیشتر احترام بگذارند

فرانک ریبری، ستاره باتجربه و فرانسوی به خاطر جدایی از فیورنتینا سرخورده و ناراحت است.

ریبری: انتظار داشتم بیشتر احترام بگذارند

به گزارش ورزش، قرارداد فرانک ریبری بعد از دو فصل با باشگاه فیورنتینا تمام شد و با توجه به عدم ابراز علاقه باشگاه ایتالیایی به تمدید قرارداد، طرفین برای عدم ادامه همکاری به توافق رسیدند. اما فرانک ریبری مدعی شد لیاقت فیورنتینا فقط مبارزه برای عدم سقوط نیست و او انتظار چنین رفتاری را از سوی باشگاه فلورانسی نداشته است.

 

فرانک ریبری گفت: "دو سال درخشان را با فیورنتینا، هواداران و در این شهر بسیار خوب گذرانده و با وجود بروز برخی مشکلات، با افراد فوق العاده زیادی ملاقات کردم. حیف، زیرا می خواستم یک سال دیگر با فیورنتینا ادامه دهم، اما سرنوشت من اینگونه رقم خورد. من همیشه در اختیار تیم بوده و سعی کردم با تمام توانم در میدان حاضر شوم.

 

ریبری: انتظار داشتم بیشتر احترام بگذارند

 

من می خواستم در فلورانس بمانم، اما شرایط آسان نبود. من هرگز از باشگاه انتقاد نکردم و خاطرات خوبی از پیراهن ویولا داشته دوست دارم در سری آ بمانم، اما هنوز چیزی درباره آینده خود نمی دانم. فیورنتینا نام بزرگی است و من به اینجا نیامده بودم تا فقط برای فرار از سقوط مبارزه نکنم. فیورنتینا یک باشگاه مهم در ایتالیا است و امیدوارم که بتواند دوباره تبدیل به تیمی بزرگ بشود، زیرا هواداران ویولا لیاقت بیشتری دارند.

 

شرایط برای من آسان نبود. من با تمام توانم برای تیم بازی کردم. اما هیچ‌کس چیزی به من نگفت و سه یا چهار هفته هیچ تماسی دریافت نکردم. انتظار داشتم کمی بیشتر احترام ببینم، اما این زندگی است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋