دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیرانوند امروز به پرتغال می رود

بیرانوند امروز به پرتغال می رود

روزنامه رکورد پرتغال نوشت که انتظار می رود علیرضا بیرانوند سنگربان جدید بواویشتا، امروز وارد شهر پورتو شود.

به گزارش ورزش، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران، به تیم فوتبال بواویشتا پرتغال پیوست. قرارداد این بازیکن با تیم پرتغالی قرضی و با گزینه حق خرید دائمی بیرانوند است. در صورتی که بواویشتا قصد دائمی کردن قرارداد سنگربان تیم ملی را داشته باشد، باید مبلغ یک میلیون یورو را به انتورپ بپردازد.


در حالیکه گفته می شود بیرانوند روز جمعه برای انجام تست های پزشکی عازم پرتغال می شود، اما این اتفاق رخ نداد. روزنامه رکورد نیز در این زمینه نوشته است: گزینه اول ژائو پدرو سوزا (مربی بواویشتا) برای حضور در دروازه، امروز وارد بسا (استادیوم خانگی این تیم) می شود.


رکورد نوشت: با اینکه باشگاه بواویشتا هنوز به صورت رسمی درخصوص به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند به اظهار نظری نکرده است (احتمالا به دلیل انتظار برای رسیدن پاسخ تست های پزشکی) اما انتظار می رود که این بازیکن امروز وارد شهر پورتو شود تا با گذراندن مراحل ثبت قرارداد، به این تیم بپیوندد.


بیرانوند که نتوانست انتظارات را در انتورپ برآورده کند، در سال منتهی به جام جهانی به تیم بواویشتا پیوست تا فرصت بیشتری برای درخشش و قرار گرفتن در شرایط آرمانی داشته باشد. بواویشتا فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال، در رده دوازدهم قرار گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋