دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشان: طارمی بعد از سه روز غذا نخوردن از حال رفت

خاطره عجیب حمید درخشان؛ درخشان: طارمی بعد از سه روز غذا نخوردن از حال رفت!؛ حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در برنامه صبحگاهی به مرور یک خاطره عجیب پرداخت.

درخشان: طارمی بعد از سه روز غذا نخوردن از حال رفت

به گزارش ورزش، حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس به مرور خاطرات زمان حضورش در این تیم و روزهای عجیب اردوی پرسپولیس پرداخت.


او در مورد مهدی طارمی ستاره پورتو گفت: مهدی طارمی سر تمرین از حال رفت و پرسیدم مشکلش چه بوده و گفتند سه روز است غذا نخورده است! ما آن موقع پول و پرداختی هم نداشتیم و خیلی مشکلات داشتیم که عنوان نکردیم.

درخشان افزود: نتوانسته بود غذا تهیه کند چرا که از باشگاه دریافتی نداشته است و مدیرعامل ما در حبس بود نمی‌توانست پول پرداخت کند. وزارت ورزش هم کمک نمی‌کرد و علاوه بر آن با اسپانسر هم مشکل داشتیم. ولی ما آن تیم را اداره کردیم و نگه داشتیم بعد هم جا به جا شدیم و گفتند با وجود اینکه تیمت صدر گروهش در آسیا با نه امتیاز بوده ولی استعفا بده و برو ما میخواهیم آقای برانکو را بیاوریم و گفتیم چشم و رفتیم.

او در مورد عصر طلایی پس از رفتنش و دستاوردهای دوران حضورش عنوان کرد: از بابت عصر طلایی پرسپولیس خوشحالم ولی ما باید به داشته هایمان بها دهیم. اگر به یحیی هم فرصت داده نشود نمی‌تواند خودش را نشان دهد. این یک واقعیت است و ما به مردم احترام می‌گذاریم ولی چشم هایمان را روی همه چیز نبندیم. تیم من بعد از سال‌ها استقلال را برد بعد از سال ها داشت پیشرفت می‌کرد و گفتند می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋