دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکبرپور: به امید پیروزی به اهواز سفر کردیم

می‌گویند فردا گرم‌ترین روز اهواز در سال است!؛ اکبرپور: به امید پیروزی به اهواز سفر کردیم؛ سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی اذعان داشت که تیمش به لحاظ روحی پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان، در شرایط خوبی قرار دارد.

اکبرپور: به امید پیروزی به اهواز سفر کردیم

به گزارش ورزش پس از پیروزی روحیه‌بخش 3 بر 0 مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان، حالا باید تیم ماشین‌سازی تبریز فردا در فولاد آره‌نا به مصاف تیم فولاد خوزستان برود؛ علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره شرایط تیم خود بیان کرد. او در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: بازی با فولاد بازی سختی برای تیم ما است، چرا که همگی می‌دانیم فولاد خوزستان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است؛ به ویژه در اهواز و آب و هوای گرم آن که فکر می‌کنم فردا گرم‌ترین روز سال در اهواز باشد!

وی افزود: طبیعی است که بازی سختی داریم، بچه‌های ما در دو هفته گذشته بازی‌های سنگینی را مقابل سپاهان و مس رفسنجان برگزار کردند و فاصله میان بازی‌ها هم کوتاه بوده است و از این بابت آن‌چنان که باید نتوانستیم تمرین کنیم؛ اما تیم فولاد را آنالیز کردیم و الان هم که به اهواز سفر کرده‌ایم، به امید درخشش بازیکنان‌مان در بازی‌های گذشته به اینجا آمدیم.

اکبرپور درباره شرایط فنی تیم ماشین‌سازی گفت: بازیکنان‌مان توانستند مقابل حریفان خود را به خوبی نشان بدهند و بازی آخر مقابل مس رفسنجان با پیروزی از زمین خارج شدیم، روحیه مضاعفی برای بازی‌های آینده گرفتیم؛ انشالله که بتوانیم با دست پر از بازی با فولاد خارج شویم و برای بازی‌های بعدی آماده باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره غایبان این تیم برای دیدار فردا توضیح داد: ما در بازی با مس رفسنجان، دقیقه 20 امین اسدی دچار مصدومیت شد و الان هم طبیعتا فکر نمی‌کنم به بازی فردا برسد و ایشان را در مقابل فولاد نخواهیم داشت؛ پزشکان تیم مشغول به کار هستند اما بعید می‌دانم برسد، اما نفرات دیگری که جایگزین کردیم نشان دادند که توان آن را دارند که بتوانند خوب بازی کنند و برای تیم مثمرثمر باشند. محروم برای بازی فردا نداریم اما بازیکنانی داریم که با ما به اهواز نیامدند و قبلا اسم‌ها برده شده و الان نیاز به تکرار اسم آن‌ها نیست! انشالله که بازی خوبی باشد و دست پر از زمین خارج شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋