دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرمگاه: اینجا نباید صحبتی به جز مسائل فنی باشد

خرمگاه: اینجا نباید صحبتی به جز مسائل فنی باشد

مهم ترین نقطه قوت پرسپولیس نظم تاکتیکی است؛ خرمگاه: اینجا نباید صحبتی به جز مسائل فنی باشد؛ مربی تیم فوتبال آلومینیوم مهم ترین عامل موفقیت پرسپولیس را نظم تاکتیکی آنها در بخش دفاعی، میانی و هجومی عنوان کرد.

به گزارش ورزش، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با دیدار روز آینده تیمش برابر پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد: قبل از هر چیزی می خواهم در مورد بازی قبل حرف بزنم. من صحبت های آقای گل محمدی را کامل گوش کردم. ما هم واقعا متاسفیم. ما کادری هستیم که به داوری اعتراض نمی کنیم و نکردیم و اعتقاد داریم هر کسی باید کار خودش را بکند. ولی متاسفانه اتفاقاتی می افتد که تیم ها با بیانیه و از این دست کارها، اشتباهاتی که در هفته های قبل علیه آنها رخ داده را یادآوری می کنند و شرایط بازی را دست می گیرند و آن اتفاق در دقیقه 93 برای ما رخ داد و آن پنالتی را برای ما رقم زدند.


بخش بعدی صحبت های سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با شرایط فنی پرسپولیس بود و ضمن تمجید از این تیم بیان کرد: پرسپولیس بسیار تیم با انضباطی است. با تاکتیک و با نظم هستند. می توانیم به صدرنشین بودن این تیم اکتفا کنیم. تیم بسیار یکدستی هستند ولی به خوبی این تیم را آنالیز کرده ایم و امیدوارم به دور از هر حاشیه ای بازی بسیار خوبی باشد که هواداران لذت ببرند و تیمی برنده بازی باشد که از موقعیت هایش استفاده کند؛ اشتباه نکند و تیم حریف را وادار به اشتباه کند.


از خرمگاه در مورد نقاط ضعف و قوت پرسیده شد که بازیکن سابق استقلال در واکنش به این سوال بیان کرد: قشنگ نیست در مورد نقاط ضعف تیمی حرف بزنیم ولی در مورد نقاط قوت اینکه تیمی مالک هستند. فوتبال روان و خوبی انجام می دهند. نظم تاکتیکی در دفاع و حمله دارند. باید بگوییم به عنوان یک تیم در قسمت های مختلف زمین کامل هستند و مهم ترین عاملی که دارند، نظم تاکتیکی آنها است.

خرمگاه: اینجا نباید صحبتی به جز مسائل فنی باشد


سوالی در مورد بیانیه نویسی باشگاه ها و تهمت زنی ها در فوتبال ایران پرسیده شد و او در واکنش به این سوال تاکید کرد: اعتقاد کادر فنی ما و آقای منصوریان همانطور که آقای گل محمدی هم گفت، باید یک روز به جایی برسیم که صحبتی غیر از مسائل فنی اینجا نباشد. فدراسیون و سازمان لیگ باید اینقدر باید قوی باشد که من به عنوان مربی به خودم اجازه ندهم در مورد چیزی که واقعیت نیست، صحبت کنم.

شرایط داوری ما اینطور است که داوری حقش را نمی گیرد و فشار زیادی روی داوران وجود دارد. از همکاران خودم خواهش می کنم با هر شرایطی که هست، تمکین کنند و بستر را برای داوران فراهم کنند تا تحت فشار نباشند که تصمیم های سهوی غلط بگیرد. چطور در جام باشگاه های آسیا به خودمان اجازه نمی دهیم در مورد داوری صحبت کنیم. امیدوارم در لیگ برتر هم همینطور شود.


از خرمگاه در مورد شانس کسب سهمیه برای آلومینیوم اراک پرسیدند و او درباره این سوال گفت: آقای منصوریان جاه طلب نه، ولی همیشه دنبال موفقیت بوده است. تیم آلومینیوم هم پتانسیل کسب رتبه های بهتر را دارد. این حق مردم اراک است. تلاش می کنیم برای بهتر شدن ولی قول سهمیه نمی دهیم. همیشه تلاش می کنیم که تیم خوبی داشته باشیم.


سوال پایانی در مورد محرومان و مصدومان آلومینیوم بود و او اضافه کرد: تنها مصدوم ما میثم مجیدی است. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و دو تیم برای نتیجه نمایش خوبی داشته باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋