دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

جیمی کرگر:؛ فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود؛ جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، معتقد است که انگلیس با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان یورو خواهد شد.

به گزارش ورزش، پیروزی انگلیس در وقت‌های اضافه دیدار برابر دانمارک و غلبه ایتالیا بر یکی از مدعیان جام یعنی اسپانیا در ضربات پنالتی باعث شد که فینال جذاب انگلیس- ایتالیا برای رقابتهای یورو رقم بخورد؛ مسابقه ای که یکشنبه شب و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول و مدافع سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که سه شیرها قهرمان یورو خواهند شد. او پیش بینی خود را در گفت و گو با اسکای اسپورتس این گونه بیان کرد: "من فکر می‌کنم که این یک بازی نزدیک و فشرده خواهد بود. در عین حال فکر می‌کنم که ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و نهایتاً انگلیس به پیروزی برسد.

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

معتقدم که ما در مورد ضربات پنالتی کارهای زیادی انجام داده ایم و اجازه نخواهیم داد که به راحتی آنها هدر بروند. از طرفی بعید می دانم که گل های زیادی در طول بازی رد و بدل شود. ایتالیا از نظر دفاعی قدرتمند است و از طرف دیگر انگلیس نیز این گونه است. نهایتاً فکر می‌کنم که بازی 1-1 شود و به ضربات پنالتی کشیده شود."

کرگر در ادامه تاکید کرد که دو تیم انگلیس و ایتالیا با شایستگی به فینال رقابت‌های یورو رسیده اند. او گفت: "من فکر می‌کنم که این پایان درستی برای رقابت‌های یورو است. انگلیس و ایتالیا در مسابقات عملکرد چشمگیری از خود ارائه داده اند و نهایتاً یکشنبه شب تیم پیروز همه چیز را برنده می شود."

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋