دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وراتی تیم بعدی دوناروما را فاش کرد

وراتی تیم بعدی دوناروما را فاش کرد

مارکو وراتی تایید کرد که جان لوئیجی دوناروما فصل بعد در پی اس جی بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش، جی جی دوناروما در پایان فصل پیش تصمیم گرفت تا میلان را با اتمام قراردادش ترک کند. هر چند که می شود گفت هر چه که دارد از روسونری دارد؛ دوناروما اولین بار در حالی که تنها 16 سال و 242 روز داشت درون دروازه تیم اول میلان ایستاد.

 

 

وراتی تیم بعدی دوناروما را فاش کرد

 

 

این دروازه بان 22 ساله که این روزها با تیم ملی ایتالیا در حال درخشش در رقابت های یورو 2020 است به خوبی نشان داده که چرا از او به عنوان یکی از بهترین دروزاه بان های جهان در حال حاضر، اگر نگوییم بهترین دروازه بان جهان، نام می برند.هنوز آینده او قطعی نشده است، هر چند به نظر می رسد که پیوستن او به PSG قطعی شده و تنها امضای دوناروما کم است.

 

 

وراتی تیم بعدی دوناروما را فاش کرد

 

 

مارکو وراتی ستاره تیم ملی ایتالیا و پی اس جی نیز امروز فاش ساخت که دوناروما گلر جدید پی اس جی خواهد بود:« دوناروما شایسته این است تا به یک باشگاه درجه یک اروپایی و مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ ملحق شود. از اینکه با او در رده باشگاهی نیز هم تیمی خواهم شد، بسیار خوشحالم. او به ما در راه رسیدن به اهداف مان کمک زیادی خواهد کرد.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋