دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ازبک ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی

قهرمانی نوجوانان کافا هم از دست رفت؛ ازبک‌ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی؛ تیم ملی نوجوانان زنان ایران نتوانست برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را از آن خود کند.

ازبک‌ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی

به گزارش ورزش کاروان تیم ملی نوجوانان زنان ایران با امید تکرار قهرمانی در رقابت‌های جام آسیایی مرکزی (کافا) به کشور تاجیکستان سفر کرده بود تا در رقابت با تیم میزبان و هم‌چنین تیم‌های ملی ازبکستان و تاجیکستان، با توجه به انصراف قرقیزستان بتواند جام قهرمانی را از آن خود کند و به مانند دوره پیشین مسابقات، عنوان قهرمانی نصیب دختران نوجوان ایران شود.

ازبک‌ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی

اما پیش از انجام مسابقه ایران و تاجیکستان در روز پایانی رقابت‌ها، برتری 8 بر 0 ازبکستان مقابل افغانستان بی‌انگیزه تکلیف قهرمان این تورنمنت را مشخص کرد و ازبک‌ها با تفاضل گل بهتر و البته و به لطف شکست دادن تیم ملی نوجوانان زنان ایران در بازی مستقیم، قهرمانی خود را مسجل کردند و تنها پیروزی پرگل تاجیکستان مقابل ایران می‌توانست قهرمانی آن را به خطر بیندازد که دور از انتظار بود.

ازبک‌ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی

در بازی پایانی تورنمنت کافا 2021، شاگردان شادی مهینی با 3 گل از سد تیم ملی تاجیکستان عبور کردند تا عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های این دوره را از آن خود کنند و به مانند تیم ملی جوانان ایران که در رقابت با ازبکستان، قهرمانی کافا 2021 را از دست داد و ازبک‌ها قهرمان آن تورنمنت شدند، در این رده سنی هم ازبکستان عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم ملی نوجوانان نیز ایران نیز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

ازبک‌ها دوباره علیه قهرمانی دختران ایرانی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋