دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنالتی انگلیس مقابل دانمارک سوخت؟ (عکس)

سرنگونی مهاجم تیم انگلیس در داخل محوطه جریمه دانمارک، یکی از مشکوک ترین صحنه های نیمه دوم بازی امشب بود.

به گزارش ورزش، تیم های انگلیس و دانمارک بعد از اینکه 45 دقیقه نخست تقابل خود را با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رساندند، در نبرد برای کسب برد در نیمه دوم تا این لحظه راه به جای نبرده اند و بازی با همان نتیجه ای که در نیمه اول رقم خورد در جریان است. تیم ملی انگلیس که از حمایت هوادارانش در ورزشگاه ومبلی برخوردار است با تغییراتی که ساوت گیت در نیمه دوم ایجاد کرده، نبض بازی را در اختیار دارد و اگر درخشش اشمایکل در درون دروازه دانمارک نبود شاید سه شیرها خیلی زود به دومین گل خود در این دیدار هم دست می یافتند.

در تلاش برای باز کردن دروازه دانمارک، انگلیسی ها با یک صحنه بحث برانگیز هم مواجه شدند؛ صحنه ای که طی آن تعادل هری کین در برخورد با مدافع تیم ملی دانمارک به هم خورده و کاپیتان انگلیسی ها در داخل محوطه جریمه دانمارک نقش بر زمین شد.

در حالی که انگلیسی ها در انتظار به صدا در آمدن سوت داور به نشانه پنالتی بودند اما دنی ماکلی، داور هلندی این دیدار اعتقادی به خطای پنالتی در این صحنه نداشت؛ البته در بازبینی ویدیویی هم این صحنه پنالتی تشخیص داده نشد تا هواداران حاضر در ومبلی با سوت نسبت به این تصمیم واکنش نشان دهند.

پنالتی انگلیس مقابل دانمارک سوخت؟ (عکس)

پنالتی انگلیس مقابل دانمارک سوخت؟ (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋