دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلایه حضوری بازیکنان پرسپولیس به مدیران (عکس)

وعده صدری و سمیعی: مشکلات را حل می‌کنیم؛ گلایه حضوری بازیکنان پرسپولیس به مدیران (عکس)؛ تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس محل اعتراض بازیکنان این تیم به وضعیت مالی باشگاه بود.

گلایه حضوری بازیکنان پرسپولیس به مدیران (عکس)

به گزارش ورزش، دو روز پس از اعتراض اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس، جعفر سمیعی مدیرعامل و مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند تا در محل تمرین، گلایه‌های بازیکنان را بشنوند.

پس از صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس درباره مشکلات، آنها گفتند که «شبانه روزی برای حل مشکلات» تلاش می‌کنند. همچنین صدری با اشاره به بدهی‌های باشگاه گفت: «متاسفانه از زمانی که وارد عرصه کار شدیم با پرونده‌های و بدهی‌های مالی سنگین از جمله بودیمیر هم روبرو بودیم که منابع تامین شده را بلعید، پس از آن با بدهی‌های داخلی و بین‌المللی دیگر نیز روبرو بودیم.»

وی همچنین با وعده به بازیکنان پرسپولیس گفت: «مشکلات بیرون زمین را ما حل کنیم و شما به فکر مسال داخل زمین، قهرمانی دیگر باره و خوشحالی هواداران باشید. واقعیت امر این است که با این توانایی و این مشکلاتی که روبرو بوده‌اید، هیچ کس بیشتر از شما استحقاق قهرمانی را ندارد.»

در پایان یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: «مثل این تیم و این بچه‌ها را هیچگاه ندیده‌ام باید هر طور شده ثمره زحمتی که می‌کشند را ببینند و راهی برای حل مشکلاتی که با آن روبرو هستند را یافت. آن‌ها واقعا سزاور بهتر از این ها هستند.»

گلایه حضوری بازیکنان پرسپولیس به مدیران (عکس)

گلایه حضوری بازیکنان پرسپولیس به مدیران (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋