دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمار و تمسخر محرومیت دو جلسه ای ژسوس(عکس)

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، به محرومیت دو جلسه ای گابریل ژسوس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، در جریان دیدار یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمه‌ریکا و تقابل بین دو تیم برزیل و شیلی بود که گابریل ژسوس خطای وحشتناکی را روی بازیکن حریف مرتکب شد و داور مسابقه به شکل مستقیم او را از زمین بازی اخراج کرد.

گابریل ژسوس بعد از این اتفاق رسما عذر خواهی و اعلام کرد که هیچ گونه عمدی در این صحنه وجود نداشته است. با این حال روز سه‌شنبه CONMEBOL (نهاد اداره‌کننده ورزش فوتبال در آمریکای جنوبی) اعلام کرد که این بازیکن یک جلسه اضافی نیز محروم خواهد بود و تجدید نظری نیز در این رابطه وجود نخواهد داشت.

اما محرومیت دو جلسه ای ژسوس حالا با واکنش تمسخرآمیز فوق ستاره تیم ملی برزیل و هم‌تیمی او روبرو شده است. نیمار در استوری اینستاگرام خود در این باره نوشت: "بسیار ناراحت کننده است که تحت نظر کسانی باشیم که چنین تصمیماتی را اتخاذ می کنند. آنها تحلیل زیبایی از بازی انجام دادند. ما باید به آنها تبریک بگوییم."

نیمار و تمسخر محرومیت دو جلسه‌ای ژسوس(عکس)

همچنین خود گابریل ژسوس نیز در یک استوری اینستاگرامی به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت: "محرومیت در دو مسابقه و بدون تجدید نظر؟ به CONMEBOL تبریک می گویم. من فکر می کنم شما اتفاقات را درست ندیدید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋