دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل گهر فاتحِ خوشحالِ رقابتی ترین رتبه لیگ

گل‌گهر فاتحِ خوشحالِ رقابتی‌ترین رتبه لیگ

کسب چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده، یکی از فشرده ترین رقابت های لیگ بیستم را میان چند تیم مختلف رقم زده است.

به گزارش ورزش، اگر پرسپولیس و سپاهان که در حال حاضر با کسب 55 و 53 امتیاز را تصاحب کننده های رتبه  های اول  و دوم در جدول رده بندی بدانیم و جایگاه استقلال با کسب 47 امتیاز را در رتبه سوم تثبیت شده بدانیم، هیچ عقل سلیمی به خود اجازه نمی دهد که این پیش بینی را در مورد رتبه چهارم هم انجام دهد.


در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ بیستم، تیم های گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو، آلومینیوم اراک، فولادخوزستان، تراکتور و پیکان به ترتیب با کسب 38، 37، 37،36، 36 و 35 امتیاز رتبه های چهارم تا نهم را در اختیار گرفته اند و برای کسب چهارمین سهمیه لیگ برتر ایران در آسیا برای فصل آینده  تلاش می کنند. به این تیم ها حتی می توان شاگردان سیروس پورموسوی را نیز اضافه کرد که در نیم فصل اول حتی برهه ای صدرنشین بودند و حالا با کسب 7 امتیاز از 3 بازی اخیر و 33 امتیازی شدن، دوباره در خیالشان رویاپردازی برای حضور در آسیا را شروع کرده  اند.


از میان این تیم ها هفته 26 ام به کام گل گهر و سپس شهرخودرو بود که توانستند بازی های بسیار حساسی را با پیروزی پشت سربگذارند؛ با این حال تیم فاتح از میان این چند تیم مدعی آبی پوشان سیرجانی هستند که پس از چند بازی ناکامی، توانستند با کسب سه امتیاز رتبه چهارم را به نام خودشان بزنند و حالا با روحیه ای دوچندان به 4 بازی باقی مانده وارد خواهند شد.
هفته27 ام رقابت های لیگ برتر در روزهای شنبه 19 تیرماه و سه شنبه 22 تیرماه برگزار خواهد شد.

گل‌گهر فاتحِ خوشحالِ رقابتی‌ترین رتبه لیگ

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋